Fabriekaf Alarm

Dag allen

Fabriekaf heb ik een alarmklasse 3 in mijn polo 6C.
Bij het uitlezen binnen VCDS zie ik echter geen vinkjes staan, heel apart. Het alarm werkt overigens wel, wil dus niet zomaar vinkjes plaatsen.
Iemand die dit kan ophelderen?
Ook had ik begrepen dat je het alarmsysteem kan afstellen (x aantal seconden) alvorens het alarmsysteem daadwerkelijk afgaat. Iemand hierin een HOW-TO?

Aantekening 2018-11-18 014053.jpg Aantekening 2018-11-18 015524.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 75pk bluemotion 
Hallo,

Jouw auto heeft duidelijk geen fabrieksaf alarm. Als dit zo is dan moet je met uitlezen van 09 al in de optie staan alarmhorn en interrieursensoren.

jij hebt dus een later ingebouwd (defa) alarm mocht dit zo zijn. Heb je je auto al op slot gedaan met het raam open en dan de auto op slot gedaan. minuut gewacht en dan door het interrieur gezwaait of de deur open gedaan met de binnen hendel? Dan moet deze afgaan namelijk.

daarnaast moet je auto ook een knop op de B-style hebben om de interrieur bewaking uit te zetten of in het menu zichtbaar zijn
 
heb jij interieur sensoren? zitten in de zelfde consul boven bij je hemel verlichting.

sensoren.JPG

ik heb deze inderdaad in de hemel, ook heb ik het knopje links onder ter hoogte van de autogordel om de interieurbewaking in of uit te schakelen.
Wat ik vermoed is dat de niet orginele vcds kabel verkeerde waardes geeft.
Ik zal kijken in mijn directe omgeving of er iemand is met een orginele kabel om dit te checken. Ik zal jullie hiervan op de hoogte stellen.

Ook heb ik het alarm getest door het raam open te zetten, deuren te sluiten en na 1 minuut de deur te openen van binnenuit. Alarm gaat direct af.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 75pk bluemotion 
ik heb deze inderdaad in de hemel, ook heb ik het knopje links onder ter hoogte van de autogordel om de interieurbewaking in of uit te schakelen.
Wat ik vermoed is dat de niet orginele vcds kabel verkeerde waardes geeft.
Ik zal kijken in mijn directe omgeving of er iemand is met een orginele kabel om dit te checken. Ik zal jullie hiervan op de hoogte stellen.

Ook heb ik het alarm getest door het raam open te zetten, deuren te sluiten en na 1 minuut de deur te openen van binnenuit. Alarm gaat direct af.

Er is met VCDS aan gezeten, origineel alarm heeft een vertraging van pak hem beet 5 seconden.
een originele kabel is nooit gek om er aan te hangen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!