Eventjes voorstellen dan maar

goedenavond,

In het kort:
mijn naam is Peter ben 22 jaar en woon in den Bosch,
Sinds ik auto mag rijden alleen maar volkswagens gereden en 1 Bmw (foutje moet kunnen toch).
Geen van mijn auto's is hetzelfde gebleven vaak dingen veranderd zoals: verlagen, xenon, spoilers, blinderen etc.
Al sinds 2014 lid hier op het forum en nu eens de tijd genomen om mijzelf voor te stellen.

De auto's die ik gehad heb:
1. Volkswagen polo 6n2 gti 2001
2. Volkswagen golf 5 2.0 tdi 2005
3. Volkswagen polo 6r 1.2 tdi BM 2011
4. Volkswagen golf 6 1.6 tdi dsg 2011
5. Bmw 116d 2012
6. Volkswagen polo 6r 1.6 tdi dsg 2012(huidige auto/project

Ik doe graag ideeën op via dit forum en met technische problemen veel informatie te vinden.
 

Bijlagen

  • fullsizeoutput_5a0.jpeg
    fullsizeoutput_5a0.jpeg
    1.3 MB · Weergaven: 70
  • 34960154-38D9-4AA0-8AE3-80BD948CE6DB.jpg
    34960154-38D9-4AA0-8AE3-80BD948CE6DB.jpg
    713.4 KB · Weergaven: 82
  • IMG_0653.JPG
    IMG_0653.JPG
    627.8 KB · Weergaven: 62
Volkswagen  Polo 6R  1.6tdi dsg7 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Welkom welkom hier iemand uit Waalwijk :)
Toffe kar heb je met geinige stickers!

Flink rijtje auto's al op 22 jarige leeftijd ;)
Och Waalwijk, dan kom je wel heel dichtbij :tearsofjoy:
Je bent toch niet een van die Polo mannetjes die zo nu en dan stoer komen doen bij de Piet Klerkx. Ik word daardoor altijd aangestaard met de vorige Polo en laatst met deze wanneer ik er plaatjes schiet haha
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Och Waalwijk, dan kom je wel heel dichtbij :tearsofjoy:
Je bent toch niet een van die Polo mannetjes die zo nu en dan stoer komen doen bij de Piet Klerkx. Ik word daardoor altijd aangestaard met de vorige Polo en laatst met deze wanneer ik er plaatjes schiet haha

Haha nee absoluut niet. Weet precies wat je bedoelt. Maar je komt ook uit de buurt dus ? Nice :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: Nushia
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!