Even voostellen: Niek

Hallo mede polo rijders!

Ik heb in juni mijn eerste polo gekocht! Hier voor reed ik een Ibiza 6l uit 2002.
Het betreft een 6R uit 2009, import uit lichtenstein>duitsland>nederland.
Kijk al een tijdje mee op het forum voornamelijk over de cruise control inbouw en wat andere leuke dingetjes en ik heb al veel geleerd. Bedankt daar voor!
Een collega van werk heeft een VCDS dus daar heb ik de auto mee uitgelezen en gezien dat in ieder geval de goede BCM er in zit.
Van beroep ben ik vliegtuig technicus dus sleutelen gaat me prima af. Al is een auto wel heel anders!

Ik zal hier vast nog een hoop leren, suggesties of tips natuurlijk altijd welkom.

Groet, Niek
 
Volkswagen  Polo  1.4 met 86 wilde dekhengsten 
Hoi hoi hoi,

Het is een vrij standaard versie van de polo.
Ik wil dus nog graag de cruise control er in.
De standaard RCD210 radio is verwisseld voor een RCN210 (via aliexpress) vanwege de bluetooth en telefoon mogelijkheid. Topding
Deze heb ik aangesloten zoals het hoort dus alles werkt.
De stalen velgen met doppen komen winterbandjes op en dan in het voorjaar ga ik op zoek naar een knap setje velgen.
Verder staan tweeters in de A-stijl nog op het lijstje en ben ik op zoek naar led bolletjes voor de DRL die canbus compatible zijn. Anders gaat er gewoon een led verlichting set in.

groetjes!
 

Bijlagen

  • 20180702_172406.jpg
    20180702_172406.jpg
    1.6 MB · Weergaven: 22
  • 20180702_172355.jpg
    20180702_172355.jpg
    150.1 KB · Weergaven: 4
Volkswagen  Polo  1.4 met 86 wilde dekhengsten 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!