Even voorstellen

Beste mede-forumgenoten,

Weet niet of ik het goede subforum gekozen heb maar wil mij toch graag
even voorstellen.

Mijn naam is Roy Laeven en ik ben woonachtig in het uiterste zuiden van ons land.
Na eerst bijna 2 jaar een Toyota Aygo gereden te hebben, nu overgestapt op een VW Polo 1.2tsi R-Line..
Wat een geweldige auto zeg, en wat een contrast vergeleken met mijn vorige auto, echt een genot!
Heb de polo nu een dikke maand in mijn bezit en er staat momenteel al bijna 3500km op de klok, dat
gaat rap:).. Enige plannen die ik nog in het verschiet heb zijn de volgende: Chiptuning door JD Engineering, ABT achterdiffusor met centraal geplaatste uitlaten en een ABT verlagingssetje. Alleen twijfel ik nog een beetje wat betreft de uitlaatjes, weet namelijk niet precies of deze me, naast natuurlijk wel de geweldige looks, een 'meer aanwezig' geluid geeft. Ben zelf namelijk enorm fan van het roffeltje en het plofje:)! Misschien iemand op het forum die mij daar al uitsluitsel over kan geven? Of moet de uitlaat icm een intake? Let me know:). Tegen de tijd dat ik met deze upgrades ga beginnen zal ik jullie zeker op de hoogte houden aan de hand van foto's ed..

Alvast bedankt en tot ziens op het forum!

Groeten!

R.Laeven

IMAG0582.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!