Even voorstellen: Tieske666

Hallo allemaal,

Mijn naam is Tijs. Ik rijd sinds 2011 in een zwarte Polo Bluemotion 1.2 TDI. Ik heb de auto destijds nieuw gekocht en heb inmiddels bijna 185000 km op de klok staan.
De auto is helemaal origineel. Alleen de velgen heb ik destijds meteen vervangen door 17 inch Mak Iguan velgen.
Ik keek al regelmatig op dit forum als gast, maar heb nu besloten eens wat actiever aan de slag te gaan ;)
Cheers!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
Ik heb vandaag nieuwe koplampen gekocht. De oude H4 exemplaren zijn aan de binnenkant helemaal verweerd. Het lijken wel allemaal haarscheurtjes die erin zitten. Heb maar H7 versies als vervanging genomen. Ziet er meteen sjiek uit. Mijn Polo is in 2010 gebouwd, dus als het goed is kunnen ze er zonder aanpassingen in.
Ik ben al lang van plan om de auto iets op te leuken. Ik kan nog geen foto’s plaatsen, want de bolide staat op m’n werk...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!