Even voorstellen: Nick-the-quick

hahah ja heb gister gebeld en net ook... maar ze gaan pas 11 uur open vandaag en op maandag gesloten..

Als hun het voor 550 doen inclusief die levelling systeem, dan kies ik voor hun..
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
hahah ja heb gister gebeld en net ook... maar ze gaan pas 11 uur open vandaag en op maandag gesloten..

Als hun het voor 550 doen inclusief die levelling systeem, dan kies ik voor hun..
Hoef je niet te wachten tot 11:00 want dat kan ik je ook wel vertellen, gaan ze niet doen. Wilde ze bij mij ook niet. Schijnt ook nogal een dingetje te zijn afs installeren. Waarom zou je dat persee willen dan?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Nick-the-quick
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
oh meen je dat nou.. kut joh.. Ja
ik wil het gewoon origineel hebben..

Je hoort toch die levelling erbij te hebben...


dit is die OG set die je nodig hebt..
https://www.kufatec.com/en/volkswag...s-leveling-complete-set-for-vw-polo-aw1-43190
Ja dat kan ook wel, maar dan mag je de knip nog wel ff trekken ben ik bang, tenzij je het zelf installeert en codeert natuurlijk. Ik dacht ook is een must, maar heb er nog geen een keer van wakker gelegen en mijn tegenliggers ook niet. Maar als je het kan missen kan je het zeker doen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Nick-the-quick
Ja dat kan ook wel, maar dan mag je de knip nog wel ff trekken ben ik bang, tenzij je het zelf installeert en codeert natuurlijk. Ik dacht ook is een must, maar heb er nog geen een keer van wakker gelegen en mijn tegenliggers ook niet. Maar als je het kan missen kan je het zeker doen.

Ik moet zeggen dat ik er weinig verstand van heb..

kan jij me zeggen waarom wel en waarom niet? en wat het verschil precies is met wel en niet?

Ik moet zeggen dat ik het altijd heel gaaf vind als je de auto start en je de lampen ziet levellen zeg maar
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
Het is niet persee nodig, je kan ze handmatig afstellen en werkt dus prima, ik verblind verder niemand tot nu toe.
Wat je zegt, het is heel gaaf vind ik ook hoor, alleen vond ik het niet waard, kost al gauw paar honderd euro als je het laat doen.

De set, het inbouwen het coderen, veel werk hoop geld.

Ik kan niet in je knip kijken natuurlijk dus je moet zelf bepalen of jij nog een paar honderd kan missen om dit te laten doen of zelf doen natuurlijk.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Nick-the-quick
Het is niet persee nodig, je kan ze handmatig afstellen en werkt dus prima, ik verblind verder niemand tot nu toe.
Wat je zegt, het is heel gaaf vind ik ook hoor, alleen vond ik het niet waard, kost al gauw paar honderd euro als je het laat doen.

De set, het inbouwen het coderen, veel werk hoop geld.

Ik kan niet in je knip kijken natuurlijk dus je moet zelf bepalen of jij nog een paar honderd kan missen om dit te laten doen of zelf doen natuurlijk.

hey ik heb net contact gehad met cartronic en die vertelde mij dat die AFS gebeuren incl die 550 euro is.. Dus ben erg benieuwd.. en ga een afspraak met hun inplannen..
Moet even een reparatie setje halen voor de ophanging punten van de led verlichting en dan fixen en dan gaan met die banaan! Ben excited!!!
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
De punten van je ledkoplampen zijn afgebroken, dat klinkt legit, hoe kan zoiets nou gebeuren ;)
Dat is een hele goede deal dan! ben enorm benieuwd naar het resultaat in dat geval! moet je zelf de kit aanschaffen of zit die bij de prijs in?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
de reparatie kit haal ik nu bij loek parts.. Kost 20 per lamp...

En ja begreep dat die ophangpunten heel snel
breken met een ongeluk..
Dus zodoende..

ja ik zal zeker foto’s
gooien hier zodra die klaar is..
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
de reparatie kit haal ik nu bij loek parts.. Kost 20 per lamp...

En ja begreep dat die ophangpunten heel snel
breken met een ongeluk..
Dus zodoende..

ja ik zal zeker foto’s
gooien hier zodra die klaar is..
bedoelde meer de AFS hehe.

Die ophangpunten heb ik toch me twijfels / andere mening over.
maar goed dat je ze kan maken iig!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
bedoelde meer de AFS hehe.

Die ophangpunten heb ik toch me twijfels / andere mening over.
maar goed dat je ze kan maken iig!
ok, ja zijn echt wel van een legit seller gekocht.. en weet niet precies waar je op doelde, maar ze breken 9 van de 10 keer af bij een botsinkje. Dit vertelden meerdere garages mij..

Dieven die tikken je raampje in, trekken de motorkap
open en schroeven 2 torqies
per lamp los en hatsa die flatsa

Iedergeval ze zijn weer helemaal picobello nu.. Morgen weet ik wanneer ze me kunnen inplannen bij cartronic.. keep u posted
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!