Even voorstellen

Beste allemaal,

Mijn naam is Bart Göttgens en sinds juli 2018 ben ik in het bezit van een Polo 6N2 uit 2001.
Ik heb veel auto's gehad maar nog nooit een Volkswagen. Wel heb ik een voorliefde voor Duitse auto's en toen ik op zoek ging naar een kleine goedkope auto kwam ik al snel bij de Polo uit.
Ik ben blij dat het zo gelopen is, wat een heerlijke auto!

Even wat details van de auto:

- 1.4 16V 75 PK
- automaat
- Highline uitvoering
- 109.000 km gereden
- origineel schuif/kanteldak
- origineel NL auto, in zeer nette staat
- 6 spaaks 14 inch lichtmetalen velgen

Ik kocht de auto afgelopen juli met 103.000 km op de teller. Voor zo'n kleine en oudere auto vind ik hem behoorlijk volwassen. Ik rijd bijna alleen lange (snelweg)afstanden met de auto en over het comfort heb ik niets te klagen.
Voor een Highline is de auto nog best basic, dat zal vast beter geworden zijn in de opvolgende modellen.

Graag zou ik in de toekomst een lederen stuurwiel willen toevoegen en (indien vindbaar) originele 15 inch lichtmetalen velgen. Wellicht een setje Koni's eronder om de auto iets strakker te maken. Ik vind hem nu net te soepel geveerd.

Veel klussen/onderhoud doe ik zelf, ik zal het forum ongetwijfeld gaan gebruiken voor technische vragen, advies en zo nu en dan het zoeken naar een onderdeel.
Wellicht komen we elkaar tegen.

Groet,

Bart Göttgens
 
Volkswagen  Polo 6N2  1.4 16V 75PK 
Dank voor de leuke reacties!
Er zijn nog wel wat dingen aan de auto te verbeteren dus we komen elkaar op het forum vast weer tegen.
Hier en daar zoek ik nog wel wat onderdelen en zal ik vast eens een technische vraag hebben.
Ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen.

Groet, Bart
 
Volkswagen  Polo 6N2  1.4 16V 75PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!