Ik ben Guy uit België. Ik ben blij deel te mogen uitmaken van dit mooie forum. Mijn Polo 1.2 tsi 90pk van september 2016 heb ik enkele weken geleden aangekocht, even een testrit mee gemaakt en laten opfrissen bij de autodealer. Het voertuig staat momenteel in een containerschip richting buitenland waar het zal worden ingeschreven. Eind deze maand zal ik het voertuig afhalen bij de douanediensten aldaar. Vanaf dat ogenblik zal ik mijn ervaringen kunnen delen. En qua comfort, ik behoud momenteel de originele velgen en banden, daar er op de bestemming weinig asfalt wegen zijn. Mijn ervaring met VW begon in 1976 met mijn eerste auto, een Beetle (kever) jeans standaard in oranje kleur met interieur in echte jeans-stof. In 1981 mijn eerste nieuwe auto gekocht, een Golf 1 GTI (1.6l 110pk). Na 8 jaar rijplezier een GTI 2 16V gekocht en nadien nog wel wat van het huismerk. Maar dat kan ik beter nog even houden voor later. Dan gaat het vooral over chiptuning.
;)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 tsi 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: peterpolo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!