Voorstellen Huzaar

Huzaar

Actief lid
164
66
34
Goedendag. Ik ben nieuw op dit forum en ik heb voor het eerst een VW besteld.
Mijn naam is Jan en ik heb een Polo Highline 1.0 TSI 95 pk DSG7 besteld.
De tijd dat ik als eerste bij het volgende stoplicht moest zijn, is voorbij. Ik wil zo comfortabel mogelijk van A naar B en ik houd me meestal, vaak, over het algemeen wel aan de snelheid ;)

Volgens de dealer wordt hij pas geleverd tussen eind november en begin 2019. Als, als gevolg van de invoer van de WLTP-norm, de prijs per 2019 hoger wordt, wordt de auto op naam gesteld in 2018, anders in 2019. De prijsverhoging als gevolg van de WLTP telt pas op het moment dat de auto op naam wordt gesteld. Aangezien in Nederland een wijziging zelden tot prijsverlaging leidt, zal het wel december worden.

samenstelling:
Polo Highline 1.0 TSI 95 pk DSG7
executive pakket
Keyless access
Achterruiten getint
Park assist
Active info display
Licht en zichtpakket
Spiegelpakket
Winterpakket
Limestone grey metallic
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Pienv
Dinsdag 20 nov is mijn lease polo geleverd, had hem al in mei besteld. Comfort Business Line Energetic Orange open dakje bi color seyne velgen active digital display getinte ramen en nog een rijtje opties.
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.2 tsi 
Goedendag. Ik ben nieuw op dit forum en ik heb voor het eerst een VW besteld.
Mijn naam is Jan en ik heb een Polo Highline 1.0 TSI 95 pk DSG7 besteld.
De tijd dat ik als eerste bij het volgende stoplicht moest zijn, is voorbij. Ik wil zo comfortabel mogelijk van A naar B en ik houd me meestal, vaak, over het algemeen wel aan de snelheid ;)

Volgens de dealer wordt hij pas geleverd tussen eind november en begin 2019. Als, als gevolg van de invoer van de WLTP-norm, de prijs per 2019 hoger wordt, wordt de auto op naam gesteld in 2018, anders in 2019. De prijsverhoging als gevolg van de WLTP telt pas op het moment dat de auto op naam wordt gesteld. Aangezien in Nederland een wijziging zelden tot prijsverlaging leidt, zal het wel december worden.

samenstelling:
Polo Highline 1.0 TSI 95 pk DSG7
executive pakket
Keyless access
Achterruiten getint
Park assist
Active info display
Licht en zichtpakket
Spiegelpakket
Winterpakket
Limestone grey metallic
Hi huzaar! Heb je foto’s van je polo? Ik moet nog lang wachten op de mijne qua levertijd maar ik word altijd vrolijk als ik er eentje voorbij zie rijden / voorbij zie komen op internet Big GrinBig Grin
 
Volkswagen Polo  Highline  1.0 70 kW / 95 pk TSI Hatchback 7 versn. DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!