Voorstellen poloot6r

thanks alemaal! deze week ff interieur ff stomen en ff een goede adaptie rit maken laatst net voor we op vakantie gingen naar spanje begaf me mechatronic het dus gelijk vervangen aleen adaptie rit is niet helemaal naar me zin gegaan
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
vandaag achteruit rij camera in gebouwd en me ultra low veren op gehaald volgende week maar is er onder knoopen fotos volgen !
 

Bijlagen

  • IMG-20190825-WA0000.jpeg
    IMG-20190825-WA0000.jpeg
    787.2 KB · Weergaven: 21
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
naa een tijdje afwezig te zijn geweest
hier even een aantal updates
een oem r line spoiler gemonteerd
oem gti koplampen moeten er nog in
cliam airs gemonteerd
binnekand alle sier lijstjes vervamgen voor oem hoogglans zwarte uit een r line
en bezig met een setje audi wielen
fotos zet ik er vanavond op
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
t is even geleden maar volgende updates zijn gedaan
- gti xenon lampen in gebouwd
- achter bovenste veer rubbers vervangen door een setje van een up deze zijn 1cm korter als de orginele van een 6r
- voor powerflex veerpoot rubbers gemonteerd deze zijn ook 1cm korter
- zomer wielen er weer terug onder gedaan
fotos volgen deze week
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie en Sal
hier even een paar fotos van de updates van afgelopen tijd
ook nog even een andere achter uit rij camera in gebouwd zo dat ik oem led verlichting er in kon zetten
20200915_191654.jpg
foto van de veerpoot rubbers van pf voor:

en van de veer rubbers achter die 1cm korter zijn dan orgineel:

en nog eentje van de camera:

Zo! Jij hebt niet stilgezeten ;) prachtige upgrades! Ga je in de toekomst de buitenkant ook helemaal naar GTI transformeren? ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!