Even voorstellen Polo 6R Highline 86pk

Hallo allemaal,

Mijn naam is Shener ik ben 20 jaar ik ben woon in Den Haag en ik bezit sinds deze zomer een polo 6R highline uit 2012(bijna Full Option). De auto heeft een gti voorbumper en reeds heb ik er een gti eindemper op gezet voor een sportieve geluid en hij klinkt GE-WEl-DIG!!.

Dingen die ik wil aanpassen:
- Andere velgen(17inch)
- Achterbumper (GTI Bumper)
- De kleur van de auto matgrijs maken.
20180105_010450_resized.jpg 20180105_010503_resized.jpg 20180105_005733_resized.jpg 20180105_005848_resized.jpg 20180105_005746_resized.jpg 20180105_005809_resized.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo Highline  1.4 FSI 86pk Automaat 
Waar is het full-option pano dak gebleven? Zwarte hemel? Luxe kentekenplaten?

Bestaat er een 1.4 TSI 86PK? TSI is een turbo motor, jouw auto beschikt (helaas) niet over een turbo.

Leuke auto! Welkom op het forum.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Waar is het full-option pano dak gebleven? Zwarte hemel? Luxe kentekenplaten?

Bestaat er een 1.4 TSI 86PK? TSI is een turbo motor, jouw auto beschikt (helaas) niet over een turbo.

Leuke auto! Welkom op het forum.

1.4 FSI is een betere benaming. Zwart hemeltje werd alleen geleverd op R Line, WRC, BlueGT & GTI.

Welkom!
Leuke Polo! Nu nog foto’s bij daglicht, maar wat ik kan zien is alleen de grille GTI. De bumper lijkt mij origineel 6R highline.
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
Mooie VW! In de mooiste kleur vind ik zelf, heb sinds een paar maanden ook de 1.4MPI 86pk (bij mijn weten is het GEEN FSI maar de MPI) en heb er goed schik mee, heb al gemerkt dat ik de grote beurten ook zelf kan uitvoeren, ook remmen etc wijkt ook niet echt veel af van mijn vorige VW (Bora 2.0-85kw benzine) de dealer heb ik maar zelden nodig, het 1.4 blok is al heel erg beproefd en uitontwikkeld, is niet de snelste misschien, maar wel heel betrouwbaar op af en toe een bobine na, nou die zit er met 5min in! Veel plezier van je Polo! Laurens
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
  • Leuk
Waarderingen: Shener
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!