Even voorstellen, Madrigal's Polo 6C Sportline

Goedemorgen allen,

Weer een Polo erbij:)! Gisteren mijn Pepper grey Polo 6C uit 2014 opgehaald.
Het betreft een 1.2 TSI BM Sportline uitvoering met wat leuke opties. MFS, elektrische inklapbare spiegels, climate control,
leer en alcantara sportstoelen met verwarming, 17'' Mallory velgen. Parkeer sensoren voor en achter.
City Brake assist, cruise control. En vast nog wel iets wat ik nog moet ontdekken:mrgreen:.

Dit is mijn eerste Polo, jeetje wat een fijne auto om te rijden! Ben helemaal verrast door het rijgedrag.
Denk dat het Polo virus al zijn werk doet:). Reed hiervoor een Seat Ibiza 1.4 16v uit 2004 (niet te vergelijken!)

Ben eerst van plan om de OEM led koplampen te installeren (oud vrouwtje in de straat rijd een R-line met deze lampen, was meteen jaloers)
Een Discover Pro navigatie voor mijn vriendin.
En in de toekomst een R-line ombouw van buiten.

Ieder alvast mijn dank voor de geweldige info die ik al heb mogen vergaren op dit forum.
Zal bij deze projecten zeker jullie hulp nodig hebben, als Polo beginner.0309555913002.jpg 0309555913003.jpg 0309555913012.jpg 0309555913009.jpg 0309555913013.jpg
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI Blue Motion 
Bedankt voor de welkom!

Ja, dit allemaal aan jullie enthousiasme op dit forum te danken!:)

@ichell, super al die retrofits die jij hebt gedaan, knap hoor!
Inspiratie voor mij geweest om ook zoiets te proberen.

Ben natuurlijk nog wel een polo groentje:mrgreen:

Weet dat de led lampen wel een uitdaging gaan worden, maar heb al wat kunnen opsteken van jouw project.
Heb ook al de meeste onderdelen gekocht, moet alleen even kijken welke BCM ik in de auto heb, en of ik die ook moet vervangen.

Moet Led met automatische hoogte regeling worden. Houd jullie op de hoogte van de vorderingen.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI Blue Motion 
Welkom, mooie auto! Nog plannen in de vorm van ODB tuning? Bij bijvoorbeeld JDEngineering?

@bartjuu, Zit er wel aan te denken voor een JDtuning, maar wil alles een beetje stapsgewijs doen. De 90PK is nu nog wel ok(weet dat je later altijd meer wiltBig Grin)
Eerst maar de LED lampen, heb die namelijk al liggen samen met de onderdelen voor de automatische hoogte regeling.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI Blue Motion 
  • Leuk
Waarderingen: bartjuu
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!