Even voorstellen : peauleau's Polo 9N3

Sinds een jaar rijd ik deze auto en ik ben er steeds blijer mee, er staan pas 109 duizend kilometers op de teller dus hij kan nog wel een tijdje mee.

Hier even een paar foto's:

polo1.jpg

polo2.jpg


polo3.jpg


polo4.jpg


polo5.jpg


Vandaag lekker met de hand gewassen en van binnen ook meteen helemaal schoon gemaakt (was nodig Stick Out Tongue)

Wat er binnenkort nog aan gaat gebeuren:

- Haaienvin antenne
- Achteruitrij camera


Waar ik me nog op aan het oriënteren ben:

- bekerhouder (kan die gewoon in dit interieur geplaatst worden?)
- Speakers in de voordeur vernieuwen (zie andere topic)
- 17 inch detroits


Groetjes,

Peauleau
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
Welkom. Bekerhouders gaat hem met dit dashboard niet worden. Je moet een andere middenconsole hebben. Zijn nieuw niet echt goedkoop. Linker bekerhouder heb ik nog liggen als je interesse hebt.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: peauleau
Welkom op het forum! Super mooie Polo, zit eraan te denken om een 9N3 voor mijn vriendin te zoeken zodra ze haar rijbewijs heeft. Zij is ook al helemaal fan haha.
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline Business  1.0 TSI 95 PK 
  • Leuk
Waarderingen: peauleau
Welkom op dit forum. Ik heb nog een originele middenarmsteun liggen ( 9N), past op middenconsole tussen de voorstoelen, met opbergruimte, mocht je belangstelling hebben, laat het maar weten.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: peauleau
Welkom op dit forum. Ik heb nog een originele middenarmsteun liggen ( 9N), past op middenconsole tussen de voorstoelen, met opbergruimte, mocht je belangstelling hebben, laat het maar weten.
De midden armsteun heb ik direct besteld toen ik de auto kocht, een van de beste mods die je kan doen voor rijcomfort :cool:
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
Heyyy leuk, ook een 9n3
Ik heb er sinds een maand 1, rijdt heerlijk.
Ik ga je volgen, wil ook een haaivin antenne en ben benieuwd of je zelf die radio erin hebt gedaan of dat ie er al in zat; ik zou het wel lekker vinden om een alles in 1 radio erin te zetten tzt maar twijfel ivm de diefstalgevoeligheid.

Anyway, welkom hier
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 BlackEdition 
Heyyy leuk, ook een 9n3
Ik heb er sinds een maand 1, rijdt heerlijk.
Ik ga je volgen, wil ook een haaivin antenne en ben benieuwd of je zelf die radio erin hebt gedaan of dat ie er al in zat; ik zou het wel lekker vinden om een alles in 1 radio erin te zetten tzt maar twijfel ivm de diefstalgevoeligheid.

Anyway, welkom hier
De radio heb ik er zelf in gezet, voor mij een handomdraai. Qua diefstalgevoeligheid ligt het denk ik ook aan waar je woont en waar je vaak komt. Ik woon in een dorp en werk in een ander dorp waar autodiefstal bijna niet voor komt, dus ik ben er niet zo bang voor. Misschien zijn er dubbeldin-afdekkapjes waarmee je de radio kan afschermen?
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: Jan de Bandeman
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!