Even voorstellen: Pasa030

Beste leden,

Mijn echte naam is Hulusi maar iedereen noemt mij Pasa. Ik ben bijna 24 jaar en werkzaam als taxichauffeur in Utrecht.
Onlangs ben ik de nieuwe eigenaar van een Polo 9N3 1.9TDI 100pk (AXR). Altijd fan van deze model geweest omdat voorheen de politie deze modellen gebruikte als undercover auto, wel leuk als mensen denken dat je van de politie bent
glach.gif
.

De auto is uit 2005 en heeft 262xxx gelopen. Ik heb hem voor een mooie prijs kunnen overnemen van een vriend. Het een of ander moet nog wel gebeuren. Ik heb een mooie lijst voor mijzelf gemaakt, maar ik heb nog wel vragen over dingen. Ik probeer zoveel mogelijk zelf te doen.

Voor nu de lijst van wat in de planning staat:

· Grote beurt met overstap naar vaste interval van 15K kilometers (ipv LL).
· Remklauw linksachter vervangen (loopt aan, vervelende piep).
· Alle remblokken & schijven vervangen (heeft deze auto voor en achter slijtage indicator?).
· Gordelspanner linksvoor vervangen (rolt niet terug).
· Alle lampjes vervangen met LED.
· Nieuwe bumper ivm schade (motorkap meepakken ivm kleine roestplekken).
· Dichte bluemotion grill monteren.
· Velgen die er nu onder zitten gebruiken als winterset en overstappen naar de veelspaaks bluemotion wielen.
· Achter ramen blinderen (twijfel tussen 20% & 35%, wil zo origineel mogelijk maar ook niet te licht).
· Originele radioscherm inbouwen (dacht een RCN210).
· Originele bekerhouders in dashboard links & rechts.
· Pookhoes vervangen
· Armsteun inbouwen
· Als ik er ooit nog zin in heb, de hemel opnieuw bekleden met zwart Alcantara (heeeeeeeel misschien dashboard ook).
· Nieuwe vloermatten met originele bevestigingspunten & kofferbakmat.
· Nieuwe tacho met full fis indien mogelijk. Weet alleen niet wat de benodigdheden zijn want ik heb geen boordcomputer denk ik (geen knop aan de hendel).
· ARL turbo met nieuwe verstuivers & chip op maat (koppeling uiteraard ook).

Voor nu is het dit, helaas heb ik niet veel tijd om zelf veel te sleuten dus we zullen zien hoelang het gaat duren
knip.gif
. Ik heb momenteel helaas geen goede fotos maar ik zal vandaag een paar maken.

Gr Pasa
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.9 TDI 100pk 
Welkom en veel leesplezier, flink to do lijstje maar alles op zijn tijd dan
blijft het betaalbaar en leuk om het lijstje af te werken :).
Wel benieuwd naar de foto's straks van je 9N3.
 
Volvo  -  - 
welkom. wat een plannen joh.
kan je niet beter een tdi kopen die al aardig af is.
dit gaat je echt een vermogen kosten (ook als je het zelf gaat doen)
ik vind het wel een dappere uitdaging.
succes met je project.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
welkom. wat een plannen joh.
kan je niet beter een tdi kopen die al aardig af is.
dit gaat je echt een vermogen kosten (ook als je het zelf gaat doen)
ik vind het wel een dappere uitdaging.
succes met je project.

Hallo en bedankt.

Een nette vinden met zoveel opties is best moeilijk. Het scheelt dat meeste dingen geen haast hebben dus alles beetje bij beetje. Ik vind zelf leuk om te sleutelen en ben er best handig in, ook heb ik een garage tot mijn beschikking van mijn neef :).
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.9 TDI 100pk 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!