Even voorstellen Michel met zijn Polo 6R BM

MHPolo

Bekend lid
473
234
62
Beste leden,
Zoals beloofd in het autosleutel poll zal ik mijzelf even netjes voorstellen.
Mijn naam is Michel en woon in Sliedrecht.
Sinds 2 maanden rij ik nu een Candy Witte Polo 6R BM uit 2012.
De kilometerstand staat nu op 22.000 km en hij rijd en ruikt nog als nieuw.
Mijn 1e witte auto en eigenlijk vind ik persoonlijk deze kleur de mooiste voor de Polo.
Het standaard interieur heb ik vervangen voor een highline interieur, wat een verschil.
De achterste ramen heb ik laten blinderen. Dit ziet er best sportief uit en heb geen last meer van de verlichting van achterliggers..... dat is echt heel prettig en het geld dubbel en dwars waard!
Omdat het dievengilde mijn Navi zonder toestemming hebben meegenomen, heb ik een upgrade gedaan naar een Android 8 inch Navi welke mij zeer goed bevalt.
Mijn volgende project wordt waarschijnlijk de verlichting, deze H4 vind ik echt slecht.
Daarna zullen er nog wel wat meerdere komen.... ik zie het wel.

In 2011 heb ik mijn 1e ontmoeting gehad met de Polo BM....wel zakelijk
Ik was enorm verrast hoe de auto reed, al waren de prestaties in het begin om te lachen.
Prive reed ik een Audi A3 3.2 Quattro met 250pk dus dat is wel een enorm pk gat.
Toch raakte de Polo mij steeds meer en meer.
Hij rijd op hoge snelheden nog steeds heel volwassen, zelfs toen ik de 190 aantikte in Duitsland (heuvel af)
De geluidsinstallatie is ook erg lekker en behoeft geen verbetering.
Het diesel verbruik vind ik echt top, eigenlijk let ik niet eens op de dieselmeter.
Als het lampje gaat branden heb ik nog 90km om een pomp te vinden...... heerlijk toch!
Bij mijn vorige auto een MB C Coupe 200K ging dat wel anders....
De benzinemeter werd een leidraad en ik schrikte me de klere als ik weer moest tanken.

Ik hoop op dit Forum veel informatie en gebruikerservaringen te vinden.

Groet, Michel.

Foto's zijn van de aankoop, nieuwe foto's volgen nog
IMG_0923.JPG Polo BM1.png Polo BM.png
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Hahahaha bedankt allemaal voor de leuke reacties.

Nieuwe foto's zal ik zsm gaan plaatsen.
Waarschijnlijk zal er wel een oem H7 set in komen
Klopt, het is best balen als je Navi er binnen 6 weken uitgetrokken is, gelukkig zonder verdere schade aan ramen of sloten.
De Audi, BMW's en Mercedes waren ook echt heerlijke auto's..... alle waarde naar zijn geld, maar deze Polo doet er echt niet voor onder en is veel voordeliger bij de pomp. Dat tanken werd op den duur een echte obsessie.

Dankjewel voor de waarschuwing.
Dat dit Forum mij geld gaat kosten.... ik heb een alarm op mijn bankpas.... in de vorm van mijn vrouw en die staat altijd op scherp :(
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Welkom! Mooie kleur, vind zelf ook dat wit echt mooi op deze auto's past, hadden zelf ook bijna eentje gekocht maar bleek airbag fouten te hebben en frontale schade dat niet goed was gerepareerd. Veel veilige kilometers en veel leesplezier gewenst!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
  • Leuk
Waarderingen: MHPolo
Het heeft even geduurd, maar bij deze een paar foto's van het Highline interieur.
Deze zitten echt een heel stuk beter (zachter, warmer en veel meer steun) dan de standaard BM stoelen.
Ben ook heel tevreden over mijn nieuwe 8" android 7.1, goed geluid en vele instellingen.
Ik gebruik nu de gratis offline navigatie van Magic Earth, echt een super navi met flitspalen meldingen.
Het enige nadeeltje is het downloaden van ongeveer 4GB aan kaarten (eenmalig), dat duurt wat tijd.
Gelukkig heb ik een wifi verbinding vanuit huis, daardoor scheelt het weer tijd!
Volgende project zal een acteruitrijcamera worden....... of........of.......of ik heb zat wensen!

Groet, Michel.IMG_1357.JPG IMG_1358.JPG IMG_1359.JPG IMG_1360.JPG
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!