even voorstellen: max zn polo 6r GT

Hallo allemaal!

Ik ben Max en sinds een week in het bezit van een polo 6r GT 140pk (5 drs)
wat een super auto! Ik heb een golf 5 gti (3drs) gehad , maar dit stuurt 10x beter.

Plannen zijn om hem van het weekend te verlagen met een AP schroefset deze beviel onder de GTI ook goed.
de volgende stap is te laten chippen bij JD en de wielen hoogglans zwart te laten spuiten net zoals de spiegels.

Iemand tips qua verlagen? Welk gereedschap qua aparte torx doppen oid? ik hoor het graag!
 

Bijlagen

  • polo gt.jpg
    polo gt.jpg
    37.3 KB · Weergaven: 171
  • polo gt 2.jpg
    polo gt 2.jpg
    33.8 KB · Weergaven: 163
volkswagen  polo Blue GT  1.4 tsi 140pk 
  • Leuk
Waarderingen: Peppergrey en Ascari
Welkom! Vet die spiegelkappen in hoogglans zwart, wil ik ook nog doen i.c.m. dakje hoogglans zwart wrappen :)
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Bedankt!
Het dak zwart wrappen heb ik ook over na zitten denken. Eerst van het weekend de schroefset monteren. Iemand nog tips & tricks?

auto-lichtschakelaar is ook binnen. scheelt ook weer
mj2v14.jpg
 
Laatst bewerkt:
volkswagen  polo Blue GT  1.4 tsi 140pk 
IMG_1742.JPG Vandaag de tijd gevonden om de schroefset te monteren. Staat 10x beter beter. Even afwachten hoe ver hij nog " nazakt" anders nog 1cm omlaag.
 
volkswagen  polo Blue GT  1.4 tsi 140pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!