Even voorstellen: Martine

Hoi hoi...

Ik ben Martine en sinds deze week trotse owner van een nieuwe VW Polo 6 AW.
Heeft wat ingehouden eer dat hij geleverd werd. Ik had hem vorig jaar november al besteld, bijna een jaar moeten wachten dus. Het heeft zolang geduurd omdat ik perse een zwart dak wilde op mijn Energetic Orange Polo.

Heel benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes Martine
 

Bijlagen

  • IMAG1310.jpg
    IMAG1310.jpg
    976.7 KB · Weergaven: 182
  • IMAG1312.jpg
    IMAG1312.jpg
    889.1 KB · Weergaven: 194
  • IMAG1323.jpg
    IMAG1323.jpg
    2.2 MB · Weergaven: 151
Volkswagen  Polo 6 AW  95 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Antera
Ziet er heel gaaf uit! Blijft ook gewoon een hele mooie kleur op de Polo, Energetic Orange.
Maar een jaar gewacht joh? Waarschijnlijk rij je dan nu in een unieke configuratie of niet?:mrgreen:
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Schöne bak! WelkommeBig Grin

P's. Je hebt een aw r line. Dat laatste beetje mag je best met trots erbij zeggen! Erg gelikt pakket.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Ziet er heel gaaf uit! Blijft ook gewoon een hele mooie kleur op de Polo, Energetic Orange.
Maar een jaar gewacht joh? Waarschijnlijk rij je dan nu in een unieke configuratie of niet?:mrgreen:


Hee Patrick,

Ja mooi hé... Idd bijna een jaar gewacht, de productie datum werd steeds opgeschoven. De zwarte dak is inmiddels uit productie gehaald. Of ik echt een unieke auto heb durf ik niet te zeggen. Maar dat er hooguit een paar geproduceerd zijn met deze opties is een feit.
 
Volkswagen  Polo 6 AW  95 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Frans Rijgersberg
Heey mede-nieuweling! ;)
Erg mooie Polo, wauw!
Ben ook wel fan van die avondfoto's bij het tankstation,
al kom ik er zelf het liefst zo min mogelijk haha.
Veel leesplezier, enorm veel info te vinden hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW Comfortline Business  1.0 TSI 95 PK 
  • Leuk
Waarderingen: Martine
Ziet er heel gaaf uit! Blijft ook gewoon een hele mooie kleur op de Polo, Energetic Orange.
Maar een jaar gewacht joh? Waarschijnlijk rij je dan nu in een unieke configuratie of niet?:mrgreen:


Hee Patrick,

Ja mooi hé... Idd bijna een jaar gewacht, de productie datum werd steeds opgeschoven.
De zwarte dak is inmiddels uit productie gehaald.
Of ik echt een unieke auto heb durf ik niet te zeggen.
Maar dat er hooguit een paar geproduceerd zijn met deze opties is een feit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6 AW  95 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!