Even voorstellen; Jeroen R, Polo 6R

Dag allemaal,

Ik heb al eens een en ander geplaatst op het forum en kijk geregeld geïnteresseerd mee. Ik heb mijn eigen auto nog niet kenbaar gemaakt dus bij deze;

Het is een 6R 1.2 TDI Bluemotion van juli 2011. Ik heb hem inmiddels ruim een jaar in bezit, gekocht met 80000 km en inmiddels heeft ie 135000 km gelopen. Ik rij voor mijn werk veel, kreeg toen ik 1,5 jaar geleden in dienst ging de keuze om te leasen of zelf te rijden tegen een aantrekkelijke kmvergoeding. Heb gekozen voor het tweede en mijn toenmalige V40 1.8 ingeleverd voor dit mooie exemplaar. Bewust toen voor een Polo gekozen, ik vind het mooie auto's die je optisch helemaal naar je zin kan aanpassen en belangrijker nog, ik rij nu tegen hele lage maandelijkse kosten in tegenstelling tot een dikkere leasewagen. Zo kan ik lekker sparen voor een mooie opvolger over 1,5 jaar.

Heeft van zichzelf al de nodige opties, onder andere:
- Climate control
- Voor/achter elektrische ramen
- RNS310 navi
- Stuurwielbediening
- Parkeerssensoren
- Getint glas
- Cruise control

Ondertussen zelf aangepast:
- 16 inch zwarte Oxxo velgen
- Logo's zwart gemaakt met plasti-dip
- Lichtschakelaar vervangen voor een met autofunctie
- Koplampen vervangen door H7 uitvoering
- DRL/kentekenverlichting vervangen door LED
- Stage1 tuning door VAGtechniek, nu 110pk
- EGR laten wegschrijven

Enige wensen / aanpassingen die nog volgen:
- Inklapbare spiegels
- Alcantara interieur
- Aantal kleine VCDS aanpassingen (bochtverlichting, automatisch slot boven 15km)
- Onderlip wordt in januari vervangen (kleine schade door steen)

Verder blijft ie zoals ie nu is.

Jeroen20171224_153246_LI.jpg 20171224_153315_LI.jpg

upload_2017-12-24_17-15-47.png
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion, 240NM, 110PK. 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!