Voorstellen JayS

JayS

Bekend lid
Spritmonitor.de
356
221
82
Hallo!

Ik ben Jelle en ik ben sinds een aantal dagen (toch wel trotse) eigenaar van een Polo 6r 1.2 TDi Comfortline. Er zijn een aantal dingetjes die ik wil veranderen: Andere pook, radio, en een mf stuur (ik houd van knopjes).

Ik hoop dat ik hier ervaringen en tips/tricks kan delen met de community!

- Jelle
 

Bijlagen

  • 20190326_162238.jpg
    20190326_162238.jpg
    4.9 MB · Weergaven: 76
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Na ruim een jaar het 75 pk monster in bezit te hebben gehad, kon ik precies de vinger leggen op dingen die ik aan wil passen. Voor een soort portfolio ga ik al mijn aanpassingen hier in dit topic plaatsen.

En aangezien je dit soort dingen met een dikke mod moet aankondigen, hierbij mijn meest intensieve en dure mod. Ik heb een MDI bluetooth adapter geplaatst. :mrgreen: :mrgreen:

1595272338033.png

Nadat die afgeprijsd was naar 15 euro, kon ik 'm niet laten liggen. Het is zeker handiger dan een FM transmitter, maakt sneller verbinding maar de geluidskwaliteit is niet geweldig.

Een aantal maanden geleden heb ik mijn Slowmotion laten chippen bij JS Engineering in De Valom. Fijne service, snel geregeld en veel meer vermogen. Nu hoef ik me niet meer te schamen met mijn opgefokte scootmobielmotor. Ik ben van 75 pk naar 105 pk gegaan, wereld van verschil.

Binnenkort komen er een nieuwe set velgen, en zal ik verdere mods doen.
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
Welkom back!
Nog plannen met je Golf 6? Misschien andere velgen?

Eventueel andere velgen om de Golf iets "breder" te doen laten lijken. Ook zit er een ontiegelijk goedkope headunit in, deze ga ik ook vervangen door een RCD330.

Ik zal hier op het forum wat vragen gaan stellen aangezien de Polo 6r/c en de golf qua interieur en elektronica wel aardig overeen komen. Hoop dat dit geen probleem is?
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
  • Leuk
Waarderingen: Roon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!