Even voorstellen, Garfield

Dag allemaal,
Ik ben Frans, zelf heb ik een Golf 7 Variant Highline. 1.4 tsi en met een DSG. In dit forum niet echt interessant

Daarnaast hebben we onlangs een VW Polo 1.2 tsi met ook een DSG gekocht. Een blauwe 6c uit 2015 in een Highline uitvoering.
De vorige eigenaar had er nieuwe banden onder gelegd, maar wel zomerbanden achter en winterbanden voor Deze nu vervangen voor all-season en de oude, eigenlijk nog nieuwe, hier aangeboden. Misschien heeft iemand er wat aan.

Rijdt erg fijn en na een VAG-techniek behandeling van motor en DSG rijdt het nog fijner
Ik volg dit forum al een tijdje dus nu maar eens een keertje voorstellen.

Groeten, Frans
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 tsi 90pk, nu 130pk 
Dag allemaal,
Ik ben Frans, zelf heb ik een Golf 7 Variant Highline. 1.4 tsi en met een DSG. In dit forum niet echt interessant

Daarnaast hebben we onlangs een VW Polo 1.2 tsi met ook een DSG gekocht. Een blauwe 6c uit 2015 in een Highline uitvoering.
De vorige eigenaar had er nieuwe banden onder gelegd, maar wel zomerbanden achter en winterbanden voor Deze nu vervangen voor all-season en de oude, eigenlijk nog nieuwe, hier aangeboden. Misschien heeft iemand er wat aan.

Rijdt erg fijn en na een VAG-techniek behandeling van motor en DSG rijdt het nog fijner
Ik volg dit forum al een tijdje dus nu maar eens een keertje voorstellen.

Groeten, Frans
Welkom!
Wat heb je laten doen bij VAG aan je motor en DSG?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!