even voorstellen, een polo 9N 1.4 tdi rijder

Hallo Allemaal,

Ik ben sander , 41 jaar en woonachtig in omgeving arnhem.

Ik sleutel al jarenlang aan motorfietsen en sinds ik in 2014 helaas arbeidsongeschikt werd en gezondheidstechnisch niet meer op de motor kon, ook aan auto's. Puur hobbymatig zoek ik autos uit die wat liefde en aandacht kunnen gebruiken en breng deze weer op de weg. Het betreft dan vooral benzine autos en bij voorkeur cabrio's.

Als dagelijks vervoer diesel ik echter en wel in een polo TDI uit 2006. Deze heeft inmiddels ruim 260.000 km op de klok.
Aangezien mijn trouwe werkpaard me gister in de steek gelaten heeft, leek dit me een goed moment om me aan te melden op dit forum en zelf aan de slag te gaan met het herstellen van mijn polo.
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 TDI 70pk 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!