Voorstellen Cruz

Cruz

Bekend lid
883
315
72
Goedemiddag ik ben Cruz,

Ik heb nog geen VW Polo maar deze komt er wel aan dit jaar of begint volgend jaar. (jong gebruikte Polo AW)
Leek mij alvast goed om te verdiepen in dit forum voor evt vragen en voorpret.
Momenteel rijdt ik een Peugeot 207, 1e auto nieuw gekocht in een fel blauwe kleur, deze is inmiddels 11 jaar oud en ga ik dus deze verkopen voor de Polo AW.
Ik heb de Polo AW al getest als huur auto op Ibiza en Fuertaventure en beviel mij supergoed.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Goedemiddag ik ben Cruz,

Ik heb nog geen VW Polo maar deze komt er wel aan dit jaar of begint volgend jaar. (jong gebruikte Polo AW)
Leek mij alvast goed om te verdiepen in dit forum voor evt vragen en voorpret.
Momenteel rijdt ik een Peugeot 207, 1e auto nieuw gekocht in een fel blauwe kleur, deze is inmiddels 11 jaar oud en ga ik dus deze verkopen voor de Polo AW.
Ik heb de Polo AW al getest als huur auto op Ibiza en Fuertaventure en beviel mij supergoed.

Afgelopen vrijdag heb ik mijn Polo opgehaald Comfortline Executive 95PK, parkeersensoren, navigatie, Alarm klasse 3 en ACC, voorheen had ik een Peugeot 207 (mijn 1e auto nieuw gekocht) dit wordt mijn 2e auto en 1e ervaring met he merk Volkswagen.

Ik heb zelf nog instaplijsten geplaatst, en wellicht dat ik nog LED achterlichten laat plaatsen, heb je dan wel 2 achteruitlampen, nu heb ik 1 zag ik.
Ik ga morgen wat codings laten aanpassen, 4x comfort knipperen, CH/LH automatisch en 90 seconden instellen, needle sweep, achterlichten aan bij dagrijverlichting.


Polo foto.jpg
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!