Voorstellen CrazyTurk - Polo AW 1.5 DSG Highline Business R

Abi, hij is gruwelijk mooi! Echte mooi, abi. Alleen nog abonnement bij de wasstraat man.
Veilige km's toegrwenst.

Laat maar weten als je in de buurt van Amsterdam ben.
 
Volkswagen  Polo AW 1.5 TSI 110 Highline Business R  1.5 TSI Dsg 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: CrazyTurk
model- & motoraanduiding op achterklep laten vervallen
Ik was nog even jouw fraaie foto’s aan bekijken(y)en nu valt mij op dat je tóch model aanduiding hebt, bewuste keuze?
Overigens ik heb “maar” een 95pk in bestelling staan, wel full options maar ik ga waarschijnlijk toch de Bonneville velgen eronder laten leggen (mits de nieuwe Sebring goed te verkopen zijn).
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: CrazyTurk
Abi, hij is gruwelijk mooi! Echte mooi, abi. Alleen nog abonnement bij de wasstraat man.
Veilige km's toegrwenst.

Laat maar weten als je in de buurt van Amsterdam ben.
Ik heb hem serieus volgende dag moeten afspuiten haha. Rij voor me werk wel veel daar.
Ik was nog even jouw fraaie foto’s aan bekijken(y)en nu valt mij op dat je tóch model aanduiding hebt, bewuste keuze?
Overigens ik heb “maar” een 95pk in bestelling staan, wel full options maar ik ga waarschijnlijk toch de Bonneville velgen eronder laten leggen (mits de nieuwe Sebring goed te verkopen zijn).
Oh shit inderdaad ja. Was me niet opgevallen:tearsofjoy: . Hmm ik laat wel zo denk ik. Stoort me niet.
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
is een optie die je kan nemen
Staat inderdaad als optie in de prijslijst en zou standaard zijn op Highline Business-R en GTI. Maar in het Advance-pakket staat ook vermeld "Achterlichten LED in donkerrood". En dus niet specifiek R-line gerelateerd. Blijkbaar heb ik dus ook donkere achterlichten... o_O
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Hayirli Olsun! Ik mag een auto uitkiezen en wil ook voor een volle 1.5 R line gaan, rijdt het veel beter dan de 1.0? Ik kan namelijk nergens proefrijden :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
Hayirli Olsun! Ik mag een auto uitkiezen en wil ook voor en volle 1.5 gaan, rijdt het veel beter dan de 1.0? Ik kan namelijk nergens proefrijden :rolleyes:
Ikzelf heb 8 maanden een een AW, 1.0 gereden (voorloop auto) nu 2 maanden de 1.5. Als je de keuze hebt zou ik zeker voor de 1.5 gaan, zit echt veel verschil in. Veel meer power en het rijdt heerlijk.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
  • Leuk
Waarderingen: noenoe
Hayirli Olsun! Ik mag een auto uitkiezen en wil ook voor en volle 1.5 gaan, rijdt het veel beter dan de 1.0? Ik kan namelijk nergens proefrijden :rolleyes:
Dankjewel. Ik had de 1.0 95pk test gereden. Daarna een t-roc 150pk dsg. Dat was zo lekker en op een lichtere polo helemaal! Trekt lekker door. En die 4 cilinders is beter dan 3 Big Grin
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: noenoe
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!