Voorstellen CrazyTurk - Polo AW 1.5 DSG Highline Business R

Hayirli Olsun! Ik mag een auto uitkiezen en wil ook voor een volle 1.5 R line gaan, rijdt het veel beter dan de 1.0? Ik kan namelijk nergens proefrijden :rolleyes:
heb je geen lease budget oid? 1.5 is wel een stukje duurder... dus heb ipv een kale 1.5 een volle 1.0 genomen. Chippen en terugschakelen olé!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
heb je geen lease budget oid? 1.5 is wel een stukje duurder... dus heb ipv een kale 1.5 een volle 1.0 genomen. Chippen en terugschakelen olé!

“1.0” zegt natuurlijk niet zo veel gezien de variatie daarin bij de Polo. Toen ik bestelde veranderende er niks (geen cent verschil) aan het leasebedrag toen ik besloot de 1.5 aan te klikken ipv de 1.0 met 115pk.

edit: betreft Athlon als leasmij.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
“1.0” zegt natuurlijk niet zo veel gezien de variatie daarin bij de Polo. Toen ik bestelde veranderende er niks (geen cent verschil) aan het leasebedrag toen ik besloot de 1.5 aan te klikken ipv de 1.0 met 115pk.
wanneer krijg jij je 1.5 tsi dan?! Bedoel, de 1.5 tsi is net zo duur als de 1.0 115pk dan is de keus snel gemaakt toch
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
heb je geen lease budget oid? 1.5 is wel een stukje duurder... dus heb ipv een kale 1.5 een volle 1.0 genomen. Chippen en terugschakelen olé!
Jazeker een leasebudget maar kom van een GTI dus ik wil wel een soepele motor (inclusief 7 dsg), vandaar mijn voorkeur. Als ik hem configureer, 1.0 naast de 1.5, kom ik wel degelijk op een verschil per maand van ongeveer €30.
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!