Even voorstellen: Bradley6r

EE19B84A-8A31-42FE-B0A3-E4CE381E5C37.jpeg 0C2C783C-C949-42B8-A374-7EE8B51FF39D.jpeg hallo mede polo owners,

Ik ben Bradley en ben sinds een ruim half jaar eigenaar van een zwarte polo 6r.
Het een en ander al aan gedaan.
Het was een standaard 1.2 TDI “slowmotion”.

Wat is er aan gedaan?
Gechipt naar 100pk 220nm wat nog steeds traag is maar goed het is wel een verschil,
Egr vervangen 2 maanden geleden.
Vorige week mijn polo uitgeleend en jahoor die strande op een oliefilterhuis dat lekte. (Koelvloeistof zeek eruit)
Naja die ook maar gemaakt dan, ben gelukkig zelf automonteur dus dat scheelde.
Originele GTI Detroit wielen helemaal opnieuw gespoten in piano zwart eronder gezet.
GTI gril erin.
GTI emblemen aan de zijkant van de zijschermen.
Led lampen rondom, ben nog op zoek naar de xenon/led koplampen.
Bochtverlichting werkt.
Golf 6 mfs stuur werkend in de polo
Gemaakt.
Rns 315 ingebouwd met Bluetooth.

Ik ben altijd op zoek naar nieuwe dingetjes dus heeft iemand ideeën of iets liggen, dan ben ik altijd we geïnteresseerd.

Tot latersss
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 100 pk 220 nm 
Welkom en veel leesplezier, mooie Polo zeker met alle uitgevoerde updates.
Wel lekker en natuurlijk leuk om zelf alle updates uit te kunnen voeren als automonteur.

Dankjewel!
Jaa zeker is het makkelijk dat ik automonteur ben, alleen ik werk bij Mercedes en heb dus geen vcds helaas, maarja dat geeft niet want er zullen er hier vast genoeg zijn die het wel hebben.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 100 pk 220 nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!