Voorstellen 6RMike

Inmiddels een aantal nieuwe opties

- Regensensor
- GTI Interieur
- Draadloos opladen in armsteun
- 6C GTI Led koplampen
- Nieuwe rubberen matjes
- 6C Interface interieur, air vent grill + knopjes.
- 6C GTI Sideskirts

Wat nog op de planning staat:
- PDC + OPS
- RCD330
- Inbouw van stoelverwarming
- OEM automatisch lampenschakelaar
- Alarm
- Brescia velgen

Foto's volgen!
 
Mag wel wat gekost hebben om zowel binnen als buiten om te bouwen naar een 6c :eek:.
Om eerlijk te zijn, heb ik de Polo gekregen (Alle extra's heb ik zelf wel bekostigt) auto had schade aan de voorkop en rechterkant dus dacht bouw er sowieso een hele andere facelift voorkop op, naderhand vond ik ook de 6C LED koplampen veel mooier uitstralen dan de gewone 6R, leuke hobby gewoon.
 
Om eerlijk te zijn, heb ik de Polo gekregen (Alle extra's heb ik zelf wel bekostigt) auto had schade aan de voorkop en rechterkant dus dacht bouw er sowieso een hele andere facelift voorkop op, naderhand vond ik ook de 6C LED koplampen veel mooier uitstralen dan de gewone 6R, leuke hobby gewoon.

Ah nu snap ik hem, als er toch al schade aan was ben je inderdaad vrijer om er een hele andere facelift op te doen.
Ziet er wel tof uit!
Heb je ook een foto van het interieur toevallig?
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Om eerlijk te zijn, heb ik de Polo gekregen (Alle extra's heb ik zelf wel bekostigt) auto had schade aan de voorkop en rechterkant dus dacht bouw er sowieso een hele andere facelift voorkop op, naderhand vond ik ook de 6C LED koplampen veel mooier uitstralen dan de gewone 6R, leuke hobby gewoon.
Jij hebt 6C LED koplampen in een 6R gebouwd?! o_O
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 9959
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!