Even voor stellen: Brianvdrunen

Hallo ik ben brian uit noordbraband Hank ik ben sinds kort eigenaar van mijn polo 9n3 van eind 2008 het is een 1.4 ik heb haar standaart gekocht en heb um nu een beetje gti uit gevoerd en een schroefset veder ben ik langzaamher hand alles aan het vernieuwen

Groetjes brianIMG_20190122_172355.jpg IMG_20190122_162809.jpg IMG_20190122_172355.jpgIMG_20190127_144756.jpg IMG_20181118_155123.jpg
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en DeeOow
Gelukkig vind jij het mooi :) , anders zouden we ook allemaal op dezelfde vrouw vallen dat is ook niet goed Stick Out Tongue Ik vind het zelf een no-go een gti sticker op een non gti. Kwa uiterlijk voorderest wel net strak werk gedaan ga zo door :)
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TDI 90pk 
Gelukkig vind jij het mooi :) , anders zouden we ook allemaal op dezelfde vrouw vallen dat is ook niet goed Stick Out Tongue Ik vind het zelf een no-go een gti sticker op een non gti. Kwa uiterlijk voorderest wel net strak werk gedaan ga zo door :)
Ja ik had liefer ook een egte gti gekocht maar dat zat er effe niet in haha maar het project is nog in volle start als alles vernieuwd is wil ik een 2.0 tsi blok gaan opbouwen voor in deze maar dat is op dit. Moment nog effe een toekomst plan haha
Probeeer het inderdaad zo mooi mogelijk aan tepakken
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.4 
Ja ik had liefer ook een egte gti gekocht maar dat zat er effe niet in haha maar het project is nog in volle start als alles vernieuwd is wil ik een 2.0 tsi blok gaan opbouwen voor in deze maar dat is op dit. Moment nog effe een toekomst plan haha
Probeeer het inderdaad zo mooi mogelijk aan tepakken

helemaal mooie plannen, hou ons op de hoogte van je veranderingen altijd leuk!
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TDI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!