ET36 velg onder Polo 6R 2015, kan dat?

Hallo allemaal,

Ik heb sindskort een Polo 6R 2015 1.0TSI.

Ik ben aan het kijken voor een nieuw setje velgen met allseason band aangezien ik niet heel veel km's maak.
Nu heb ik onderstaand setje voorbij zien komen.


Van het merk Avus, is Italiaans en tevens TUV-gekeurd.

Gaat dit passen, heeft iemand ervaring met ET35/36 onder z'n Polo?
1571679856709.png1571679898951.png

Ik hoor graag, alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 2015  1.0 TSI 96pk 
Ik rijd zelf met 18" 8J ET35 met 215/35R18 onder mijn Polo 6R 1.2TDI.
Dit past mooi, wielkasten mooi vol. loopt soms wel een beetje aan (met name over een hoge/felle drempel)

Overigens heb jij geen 6R, maar een 6C. vanaf 2014 is de 6R uit productie en is dit een 6C geworden.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Ik rijd ook met 18" 8J ET35, iets plattere band dan Catunambu maar heb er zelfs nog spacers bij tussen. Onze beide auto's zijn ook nog verlaagd. Maak je geen zorgen, je kunt prima rijden met de wielen die je hebt gezien.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2TDI BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: Catunambu
Hoi DSG7,

Ik heb toevallig deze week mijn velgen ontvangen en eronder gezet. Op mijn setje die er nu onderweg is kan eventueel in de verkoop, maar zeker niet voor een prikkie aangezien ze er nog top uit zien. Ze hebben wat lichte gebruikerssporen, deze waren aanwezig bij aanschaf van auto. Echter zien ze er nog tof uit.

Voor zitten net twee nieuwe landsail ls 388 banden op, hiermee is +-700km mee gereden dus profiel is nog 7mm+. Dus ideaal om nog lang mee vooruit te kunnen.

Achter zit een continental premium contact en een bridgestone turanza band op. Deze hebben ook nog zeker 5/6 mm profiel. .

Voor interesse kom gerust langs of neem contact met mij op.

Groet Stijn
 
Volkswagen  Polo 2015  1.0 TSI 96pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!