Ervaringen met euro 98 benzine gezocht

Hallo

Beste forummers wie van jullie heeft er ervaring met het tanken van v power benzine in zijn tsi?

Ik tank altijd Texaco maar merk dat de kwaliteit steeds slechter word.

En de een zegt v power is goed en de ander zegt niet doen is slecht voor je motor.

Dus daarom vraag ik me af zijn er hier mensen die bekend zijn met v power.

Groetjes peter polo
 
Volgens mij is V-power niet slecht hoor.
Ik had eens een Peugeot 206 XS Premium, met emissiestoring.. na tankje V-power rijden, was foutmelding weg.
Erna normale benzine, foutcode terug, weer V-power, melding weg. Toen tijdje V-power blijven rijden.

Hier voor had ik een Peugeot 207 Feline (chipped turbo 200pk/300nm), pakte ik zoveel mogelijk BP Ultimate 98.
En deze Polo rijdt nog steeds op z'n 1ste keer tanken haha, BP Ultimate 98, half leeg en iets meer dan 300km gereden.
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: peterpolo
Ik heb geen ervaring met v power of 98 benzine,s.
Ik tank altijd gewoon euro 95, wat ik wel vermeid is de e10 rommel in duitsland dat wil ik mijn polotje niet aan doen.Stick Out Tongue
Maar hoe merk jij dat de kwaliteit van texaco steeds slechter word?
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Ik heb geen ervaring met v power of 98 benzine,s.
Ik tank altijd gewoon euro 95, wat ik wel vermeid is de e10 rommel in duitsland dat wil ik mijn polotje niet aan doen.Stick Out Tongue
Maar hoe merk jij dat de kwaliteit van texaco steeds slechter word?

Ik tank ook e95 maar met mijn vorige auto tankte ik e10 "rommel" uit duitsland. waarom vind je dit rommel?
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ik tank in principe altijd BP Ultimate (98) en als het niet anders is V-Power/ Shell 95. Nooit en te nimmer komt er E10 of andere meuk in van B-kwaliteit merken. Die paar euro die het maximaal scheelt wil ik wel extra betalen.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Hallo

Beste forummers wie van jullie heeft er ervaring met het tanken van v power benzine in zijn tsi?

Ik tank altijd Texaco maar merk dat de kwaliteit steeds slechter word.

En de een zegt v power is goed en de ander zegt niet doen is slecht voor je motor.

Dus daarom vraag ik me af zijn er hier mensen die bekend zijn met v power.

Groetjes peter polo

Ik was vorige week voor het tunen bij vag, in de auto zat Texaco 98 plus.. Deze brandstof was heel erg slecht volgens de tuner! Shell V-power is geen 98 brandstof, want het is gemengd.

Hun raden BP 98 aan... hopelijk heb je er iets aan
 
Volkswagen  Polo 1.2 Tsi R-line  1.2 Tsi 143PK 234NM DSG stage 2+ by vagtechniek 
Hallo

Beste forummers wie van jullie heeft er ervaring met het tanken van v power benzine in zijn tsi?

Ik tank altijd Texaco maar merk dat de kwaliteit steeds slechter word.

En de een zegt v power is goed en de ander zegt niet doen is slecht voor je motor.

Dus daarom vraag ik me af zijn er hier mensen die bekend zijn met v power.

Groetjes peter polo
Ik heb persoonlijk geen ervaring met Shell V-Power, ik tank het niet omdat het gewoon 95 ron is, ik tank zelf altijd BP 98 Ultimate omdat dit (volgens mij) ook echt 98 Ron is. Rij zelf de Polo R Wrc gechipt naar 310 pk en ben er zeer over te spreken. De Benzine van Shell in Duitsland formule Racing is 100 Octaan en uiteraard ook erg goed, maar het is zo,n eind rijden. Als je echt 98 Ron in je tank wilt dan zou ik BP tanken, voor mij het beste en makkelijkste wat er op dit moment verkrijgbaar is. \doe er je voordeel mee, groeten van Ger.
 
Volskwagen  Polo GTI aw  2 liter 280 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari en peterpolo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!