Ervaringen met euro 98 benzine gezocht

Hallo

Beste forummers wie van jullie heeft er ervaring met het tanken van v power benzine in zijn tsi?

Ik tank altijd Texaco maar merk dat de kwaliteit steeds slechter word.

En de een zegt v power is goed en de ander zegt niet doen is slecht voor je motor.

Dus daarom vraag ik me af zijn er hier mensen die bekend zijn met v power.

Groetjes peter polo
 
Volgens mij is V-power niet slecht hoor.
Ik had eens een Peugeot 206 XS Premium, met emissiestoring.. na tankje V-power rijden, was foutmelding weg.
Erna normale benzine, foutcode terug, weer V-power, melding weg. Toen tijdje V-power blijven rijden.

Hier voor had ik een Peugeot 207 Feline (chipped turbo 200pk/300nm), pakte ik zoveel mogelijk BP Ultimate 98.
En deze Polo rijdt nog steeds op z'n 1ste keer tanken haha, BP Ultimate 98, half leeg en iets meer dan 300km gereden.
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: peterpolo
Ik heb geen ervaring met v power of 98 benzine,s.
Ik tank altijd gewoon euro 95, wat ik wel vermeid is de e10 rommel in duitsland dat wil ik mijn polotje niet aan doen.Stick Out Tongue
Maar hoe merk jij dat de kwaliteit van texaco steeds slechter word?
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Ik heb geen ervaring met v power of 98 benzine,s.
Ik tank altijd gewoon euro 95, wat ik wel vermeid is de e10 rommel in duitsland dat wil ik mijn polotje niet aan doen.Stick Out Tongue
Maar hoe merk jij dat de kwaliteit van texaco steeds slechter word?

Ik tank ook e95 maar met mijn vorige auto tankte ik e10 "rommel" uit duitsland. waarom vind je dit rommel?
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ik tank in principe altijd BP Ultimate (98) en als het niet anders is V-Power/ Shell 95. Nooit en te nimmer komt er E10 of andere meuk in van B-kwaliteit merken. Die paar euro die het maximaal scheelt wil ik wel extra betalen.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Hallo