Ervaring oem-tuning.nl?

Nushia

Bekend lid
405
255
60
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met oem-tuning.nl en hun producten.

Ondertussen heb ik voor de R-Line bumper alles bijelkaar gesprokkeld, alleen mis ik nog de mistlampen. Vind deze in het zwart (R-Line) toch net wat mooier dan de standaard 6R mistlampen.
Nu ben ik al langs de VW dealer geweest en vond deze aardig aan de prijs, helemaal gezien mijn uitgave voor de bumper bijelkaar al veel meer is dan ik had verwacht.

Op oem-tuning.nl staat dus een R-Line mistlampen set, alleen heb ik geen idee hoe "origineel" deze zijn. Origineel of aftermarket wat net wel, net niet past. Gaat om het volgende setje:

https://www.oem-tuning.nl/default/mistlampen-polo-r-line.html#.W8SXYstNedM

Of heeft iemand een leuk ander adresje voor originele R-Line mistlampen? Liefst nieuw!
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!