Ervaring met automatten van Just Carpets.

hawkeye

Actief lid
342
65
28
Ik ben van plan om mijn zwarte vloermatten in mijn Peppergray Polo 6R Highline (2010), te vervangen voor een lichtere kleur (grijs verlours), dit om wat meer contrast in het interieur te krijgen. Vraag: hoe zijn de ervaringen met de automatten van Just Carpets?.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Ik heb (erg) recent matten besteld bij Just Carpets in antraciet met mijn kleur Polo randjes.. Pasvorm is prima, ik heb geen spijt van de aankoop. AB67FF07-BFF5-42C0-9E76-A20133E5066F.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Wel is deze velours mat wat “dunner” dan de standaard velours matten. Maar dan valt er altijd nog de luxe velours aan te klikken voor meerprijs maar dat vond ik te gek worden voor matjes..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ik had voor mijn 9N ook luxe velours matten bij hun besteld.
Pasvorm was perfect, kwaliteit van de matten ook erg goed. Had alleen wel dat er zo'n oogje los was geraakt om vervolgens te verdwijnen in de stofzuiger..
Zou er anders wel weer gewoon durven te bestellen.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!