Ervaring AliExpress Embleem camera

V

Verwijderd lid 6668

Beste forumleden,

Voor mijn Polo 6R ben ik op zoek naar een embleem camera met RCA aansluiting. Een originele is geen optie i.v.m. extra bijkomende kosten zoals de omvormer naar RCA. Dit omdat ik gebruik maak van een Kenwood DNX516DABS.

Voor ongeveer €125,- (let op met adapter) staan er genoeg op AliExpress. Zelf had ik onderstaande gezien maar geen idee wat de ervaringen zijn.

Zijn er hier forumleden met ervaringen met zulke embleem camera's uit China?

https://www.aliexpress.com/item/Car...W-badge-Golf-6-5-7-Passat-CC/32809762840.html
 
Ik heb deze sinds kort ingebouwd, prima te doen en al helemaal voor die prijs.
Beeld is goed en de adapter had ik niet meebesteld, ik heb adapter besteld uit Polen die ik beter eruit vond zien.
Aansluiten gaat makkelijk als je goed kijkt waar wat heen moet.
Gaat mooi open en sluit weer netjes na aantal seconden, maakt alleen iets meer geluid dan origineel met openen en sluiten denk ik.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!