Er is een verdachte!

H11

Bekend lid
559
1
128
57
Ik vind de laatste tijd eikeltjes en andere voorwerpen in de motorruimte en rondom de auto.

Nu net voor ik wil vertrekken dacht ik: ik kijk even naar de olie etc, maar nu vind ik iets wat op een drol lijkt?
 

Bijlagen

  • 3A82223C-0014-4282-86AF-3179577A1708.jpeg
    3A82223C-0014-4282-86AF-3179577A1708.jpeg
    1 MB · Weergaven: 46
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  • Haha
Waarderingen: Thomaskol
Dat zal best wel, het ligt er aan wat het voor daders zijn, muizen of ratten of misschien wel een eekhoorn.
Het zal wel geen steenmarter zijn, die laten geen etensresten achter en hebben dikkere keutels.
Dat durf ik niet te zeggen. Weet je toevallig wat om ze weg te houden?

Ik heb gehoord van toiletblokken, maar dat zie ik mezelf zeker niet onder de motorkap hangen
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Meteen besteld. Bedankt! Liever een stinkende motorruimte dan een onvindbare storing of kabelbreuk.

Toiletblokken etc liever niet ivm de hoge temperaturen, je weet maar nooit.

Of ja als de auto af fikt hebben ze ook niks meer om aan te knagen xd
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!