Enrico's 6R GTI

Laatst had ik een paar foto's gemaakt van mijn polo en het leek me leuk om deze ook met jullie te delen :)
De foto's zijn onbewerkt.


full



full



full
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
Misschien wel interessant voor jullie, heb even een lijstje gemaakt wat er allemaal is aangepast.

- U-led koplampen
- 1 mistlamp vervangen (die was kapot en ging schimmelen)
- Nieuwe middenspeakers en een heftige subwoofer in de kofferbak
- Aux kabel ingebouwd
- velgen geplastidipt
maar die ga ik nog een keer goed laten doen want ben er niet tevreden over
- kentekenhouder verwijdert achter

Wat er nog moet gebeuren:
- velgen glans zwart maken
- ramen blinderen
- een nieuwe radio inbouwen misschien
- de auto verlagen
- Een hele zieke wrap er op, iets in de trant van mario kart double dash (dit is nog een droom)
- Alle zwarte plastic onderdelen in de bumpers zou ik ook graag glans zwart willen maar weet niet of dit de auto ook daadwerkelijk mooier gaat maken
- nog veel meer ideeën waar ik nu even niet meer op kan komen Stick Out Tongue

Opzich valt het goed mee wat er allemaal is gedaan aan de auto, een multifunctioneel stuur zou ik ook wel erg leuk vinden.
Helaas zie ik die te vaak voorbij komen zonder GTI badge op het stuur en dat vind ik dan toch sonde dus voor zover is het er niet van gekomen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!