Embleem vervangen

Ik ben sinds kort trotse eigenaar van een VW polo GTI 1.8 Turbo uit 2006.
Daar heb ik nieuwe velgen onder gezet, en nu een maandje verder zit ik rond te kijken wat ik nog meer kan aanpassen aan het uiterlijk.
Eergisteren zag ik een VW Golf rijden met een zwart VW embleem aan de voor en achterzijde.
Dat leek mij ook wel wat, dus hebben jullie tips hoe ik dat aan kan pakken? (Wrappen, plastidip, verven, nieuw embleem aanschaffen?)
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.8 Turbo 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Faith
Goede vraag!

Het voorste embleem kun je gemakkelijk loshalen en die zou ik prof. over laten spuiten. (Of het zelf doen natuurlijk, maar daar heb ik geen ervaring mee.) Of je koopt een nieuw origineel embleem en laat die overspuiten zodat je ook nog de optie hebt om terug te switchen naar het origineel.

Het achterste embleem is een tikkeltje lastiger want die zit volgens mij vastgelijmd. Dus die moet je eerst los zien te krijgen (vraag mij niet hoe). En die moet je vervolgens ook over laten spuiten.

Hoe je het achterste embleem er dan weer op krijgt is ook wel weer een lastig verhaal. Maar misschien kom je met seconde lijm al een heel eind?

Hopelijk heb je er wat aan :mrgreen:
 
vw  golf  1.2 
ik heb mijn emblemen vervangen met 2 van onze grote chinese vriend..het duurt wel even voor je ze binnen hebt maar ze zitten er al een tijd op en ze zitten goed vast etc.
als het hetzelfde vast zit als de 6R dan zit die op de achterklep niet vastgelijmd maar vastgeklikt, en kun je die met een dun plat schroevendraaiertje of een dun plat plastic voorwerp van de plaat afwippen waar die op zit, zonder de hele klep los te halen..
 
  • Leuk
Waarderingen: Koffski
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!