Voorstellen eliannetoo: Polo 6R

Hoi!
Ik ben Elianne 22 jaar en sinds november 2020 trotse eigenaresse van een Polo 6R TSI 1.2 uit 2011.
Deze auto is gekocht met het oog op de toekomst, daarom wil ik er graag in investeren. In december heb ik er al (meteen) een carkit in laten zetten.
Het volgende wat op mijn lijstje staat is een multifunctioneel stuur.

Verder op mijn wishlist:
- Andere velgen
- Xenonverlichting
- Chiptuning

Ik heb al het een en ander gelezen op het forum voor ik officieel lid werd, dit heeft mij wel geholpen met een aantal vragen toen ik mijn polo net had. Van een P206 die 20 jaar was naar een polo van destijds bijna 10 jaar is toch wel een verschil..
Hopelijk kunnen jullie mij blijven helpen! :) D7FBB818-D04E-46F5-8B1B-03BDFD8C6935.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Hoi!
Ik ben Elianne 22 jaar en sinds november 2020 trotse eigenaresse van een Polo 6R TSI 1.2 uit 2011.
Deze auto is gekocht met het oog op de toekomst, daarom wil ik er graag in investeren. In december heb ik er al (meteen) een carkit in laten zetten.
Het volgende wat op mijn lijstje staat is een multifunctioneel stuur.

Verder op mijn wishlist:
- Andere velgen
- Xenonverlichting
- Chiptuning

Ik heb al het een en ander gelezen op het forum voor ik officieel lid werd, dit heeft mij wel geholpen met een aantal vragen toen ik mijn polo net had. Van een P206 die 20 jaar was naar een polo van destijds bijna 10 jaar is toch wel een verschil..
Hopelijk kunnen jullie mij blijven helpen! :) D7FBB818-D04E-46F5-8B1B-03BDFD8C6935.jpeg
Mooie kleur en welkom! Heb je een handbak of een DSG? En welke opties zitten erop?…ik ben heus niet nieuwsgierig hoor Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
Setje 17 inch zal zeker niet misstaan
Vooral deze onderstaande zijn echt mooi:


 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
  • Leuk
Waarderingen: eliannetoo
Vooral deze onderstaande zijn echt mooi:


€1.400,- :eek:
 
Welkom! Ik vind je velgen niet verkeerd en zou mijn geld uitgeven aan led koplampen ipv velgen en xenon. Super fijn licht en erg veel zicht.
Ze zijn zeker niet verkeerd, maar iets stoerdere en wat donkerdere(?) velgen lijken me wel leuk. Bedankt voor je advies over led koplampen, duurt nog wel even voordat ik die zal vervangen omdat een MFstuur op dit moment voor mij prioriteit heeft, maar ik zal er aan denken als ik er aan toe ben!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 
  • Leuk
Waarderingen: aeonius
Ze zijn zeker niet verkeerd, maar iets stoerdere en wat donkerdere(?) velgen lijken me wel leuk. Bedankt voor je advies over led koplampen, duurt nog wel even voordat ik die zal vervangen omdat een MFstuur op dit moment voor mij prioriteit heeft, maar ik zal er aan denken als ik er aan toe ben!
En wellicht een navi,multimedia systeem?
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!