electronica problemen 9N

Hallo allemaal ,

Ik heb een vraag over een aantal problemen die ik heb met mijn Polo 1.2 12v uit 2002
Grasduinend op de verschillende forums kom ik de onderstaande problemen niet tegen


Sinds deze week heb ik last van dashboard verlichting die “flikkert”, ook knippert dan de verlichting van de koplampen , tevens gaat dan af en toe het lampje aan de van de stuurbekrachtiging

Vanmiddag dit even laten uitlezen , maar natuurlijk geen foutcode te vinden

Ook even gekeken naar de accu , maar deze wordt gewoon geladen , heeft misschien iemand een idee


Een groter probleem vindt ik dat de remlichten pas na vol remmen geactiveerd worden
Dus alleen als het pedaal tot op de bodem ingetrapt wordt
Hoe kan ik instellen dat de remlichten eerder geactiveerd worden ??
 
Hallo allemaal ,

Ik heb een vraag over een aantal problemen die ik heb met mijn Polo 1.2 12v uit 2002
Grasduinend op de verschillende forums kom ik de onderstaande problemen niet tegen


Sinds deze week heb ik last van dashboard verlichting die “flikkert”, ook knippert dan de verlichting van de koplampen , tevens gaat dan af en toe het lampje aan de van de stuurbekrachtiging

Vanmiddag dit even laten uitlezen , maar natuurlijk geen foutcode te vinden

Ook even gekeken naar de accu , maar deze wordt gewoon geladen , heeft misschien iemand een idee


Een groter probleem vindt ik dat de remlichten pas na vol remmen geactiveerd worden
Dus alleen als het pedaal tot op de bodem ingetrapt wordt
Hoe kan ik instellen dat de remlichten eerder geactiveerd worden ??

Dat alles knippert kan meerdere dingen zijn dan alleen een massa probleem! controleer even of je accu polen goed vast zitten en goed contact maken! Mijn verlichting knipperde ook een tijdje geleden en dat kwam door een losse plus pool!

Van je remlichten is vreemd! Zou daar toch eerder denken aan een schakelaar die niet meer goed werkt!
 
Dank je voor je reactie, had de accu al even nagekeken en door gemeten.. Tevens alles even goed vastgemaakt, :) dus ik weet ook niet meer waar ik het in moet zoeken, en bij de garage kon ik ook niet echt verder
 
Massastrip chassis motorblok controleren, en de accu GOED laten testen, als je lid bent van de ANWB, dan kun je hun bellen voor een gratis afspraak om je accu te laten testen :)
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Dat de remlichten pas heel laat aangaan, kan te maken hebben met een gare schakelaar op/bij het rempedaal. Had ik ook ooit eens bij een splinternieuwe Golf V.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
knipperende dashboard verlichting kan ook van een defect dimmertje komen van de dash verlichting.
dit kan ook de oorzaak zijn van je knipperende koplampen,
aangezien de voeding van dashboard verlichting uit de lichtschakelaar komt.

als je nog een tweedehand lichtschakelaar hebt liggen kan je dat ook nog proberen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Ik had deze morgen een iets moeilijkere start met de polo. Wanneer ik bijna thuis ben. Zie ik dat het lampje achter de brandstofmeter en temperatuurmetertje van de motor aan het knipperen is. Iemand raad hiermee?
 
Volkswagen  Polo  1.9 TDI 101 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!