Einddemper vervangen

Dit is de achterbumper nu , zie foto onder
Mooie foto bij de plus in markelo rijd ik elke dag langs haha, wel tof dat je uit barchem komt ook daar kom ik regelmatig :mrgreen:

Maar ontopic:
Andere einddemper kan zeker, maar met deze bumper moet de uitlaat wel omlaag richten, dus dat wordt indd hier en daar wat aanpassen.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
Mooie foto bij de plus in markelo rijd ik elke dag langs haha, wel tof dat je uit barchem komt ook daar kom ik regelmatig :mrgreen:

Maar ontopic:
Andere einddemper kan zeker, maar met deze bumper moet de uitlaat wel omlaag richten, dus dat wordt indd hier en daar wat aanpassen.
Haha top, vriendin komt uit Markelo, dus ben daar vaak te vinden inderdaad!
Oke, zal eens kijken of ik dat zelf kan of dat ik ergens eens informeer
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 -12V blue motion 
Ik ben ook benieuwd!
Zat te denken om zelf een uitsparing uit mijn bumper te snijden en er een leuke uitlaat onder te zetten.
Maar stel dat uitsnijden verneukt m'n hele bumper...o_O
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Ik ben ook benieuwd!
Zat te denken om zelf een uitsparing uit mijn bumper te snijden en er een leuke uitlaat onder te zetten.
Maar stel dat uitsnijden verneukt m'n hele bumper...o_O

Is het niet makkelijker/beter om dan gewoon een andere bumper te halen van Marktplaats ofzo? Er staan bumpers op in allerlei kleuren en vaak is het niet eens zo duur.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Hee jongens,

nee ik ben er nog niet uit, haha sorry!

opzoek naar de best passende bumper die mooi aansluit op de rest van de auto, waar zitten jullie aan te denken?

( ik ga in ieder geval zelf niet aan het snijden en zagen in mijn bumper )

ik hoor het graag..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 -12V blue motion 
Is het niet makkelijker/beter om dan gewoon een andere bumper te halen van Marktplaats ofzo? Er staan bumpers op in allerlei kleuren en vaak is het niet eens zo duur.
Klopt, maar ik ben iemand die eerst alles zelf wil proberen haha. Mocht het niet perfect lukken, want ik ben wel een pietje precies, dan heb ik zo een andere gekocht natuurlijk. Dit staat overigens onderaan m'n lijstje, dus duurt nog wel even voordat ik me eraan ga wagen :innocent:
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!