Eibach Verlagingsveren

Hallo allemaal,

Ik heb Eibach verlagingsveren gekocht die gaan er onder in combinatie met 17 inch velgen.
Nu is het wel zo dat ik vaak met vrienden in de auto zit soms wel 5 personen in totaal, in de vakantie gaan we naar Berlijn met volle bepakking etc.
Verlaging Voorkant: 25 mm
Verlaging achterkant: 30 mm
De bandenmaat die om de velgen heen gaan zijn 205/40R17 mijn vraag is of het allemaal 'gewoon' kan zonder dat hij doorzakt en dat er bijvoorbeeld iets stuk gaat.
Ik weet dat een schroefset een betere optie is maar dat is voor de toekomst.
ik hoor graag van jullie

cheers.
 
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
ik ben helaas erg slecht met een computer, ben al blij dat ik mijn iphone begrijp.
mijn polo had een sportonderstel is mij verteld maar hij is nog eens 2,5 en achter 2 cm gezakt, voor en nadien gemeten
 
Volkswagen  Polo blue gt  1.4 tsi 140pk 
082a4e2ce8acd777ec42a53b4c14994a.jpg


Eibach met Bilstein en 215/40 17

Juiste ET-waarde velgen ook belangrijk [emoji6]
 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!