Eibach verlagingsactie 2023 Polo AW

Kopen kopen kopen, ben nog steeds zeer tevreden over mijn verlaging 25/30 met Bilstein dempers, comfort is gewoon goed en looks zijn super.
En dan hebben we het nog niet eens over de Service van @Antera gehad, top man en top kwaliteit.
Nogmaals bedankt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Ik ben al aan het sparen hoor:hearteyes:
Wil wel eerst een keer in een verlaagde Polo rijden/meerijden om te checken of ik niet te veel inlever op comfort, want ik ben voor werk redelijk veel onderweg (+-500km per week). Hopelijk volgt er, zodra het weer mag, een meeting.
M'n vriend vindt verlagen echt helemaal niks, maar ik ben hem wel al langzaam aan het overtuigen/voorbereiden door af en toe voor en na foto's te laten zien van verlaagde Polo's haha, dan snapt hij toch wel waarom ik het wil!!:)
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Ik ben al aan het sparen hoor:hearteyes:
Wil wel eerst een keer in een verlaagde Polo rijden/meerijden om te checken of ik niet te veel inlever op comfort, want ik ben voor werk redelijk veel onderweg (+-500km per week). Hopelijk volgt er, zodra het weer mag, een meeting.
M'n vriend vindt verlagen echt helemaal niks, maar ik ben hem wel al langzaam aan het overtuigen/voorbereiden door af en toe voor en na foto's te laten zien van verlaagde Polo's haha, dan snapt hij toch wel waarom ik het wil!!:)

imo is het bij elke Polo nodig, wat staan die dingen hoog op de poten zegStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Ik ben al aan het sparen hoor:hearteyes:
Wil wel eerst een keer in een verlaagde Polo rijden/meerijden om te checken of ik niet te veel inlever op comfort, want ik ben voor werk redelijk veel onderweg (+-500km per week). Hopelijk volgt er, zodra het weer mag, een meeting.
M'n vriend vindt verlagen echt helemaal niks, maar ik ben hem wel al langzaam aan het overtuigen/voorbereiden door af en toe voor en na foto's te laten zien van verlaagde Polo's haha, dan snapt hij toch wel waarom ik het wil!!:)

Zeg maar wanneer, dan mag je mijn polo wel rondje rijden hoor haha
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Hahah heel lief van je, maar 'even' naar Drenthe is een beetje ver :tearsofjoy:
Beter volgt er gauw een nieuwe datum voor een meeting! (Ergens halverwegeStick Out Tongue)
Hahaha momenteel in Friesland dicht bij de polder, dus nu valt het mee. Nouja ‘valt mee’ het is in ieder geval dichterbij hahaha

Jaa, meeting moet maar even op zich wachten:(
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Hmm.. Ik heb ook 17inch en rijd af en toe wel over de N217 ja, maar gelukkig niet heel veel. Sowieso al die polderweggetjes hier zijn k*t haha.
Als het toch zo veel inlevert w.b. comfort moet ik er nog eens heeel goed over nadenken.. Vind het ook zonde van het geld om hem te verlagen en het daarna weer 'ongedaan' te maken, want het kost nogal wat.
Bedankt voor jouw ervaring in ieder geval!:)
(Anders toch maar weer 75kg grint achterin leggen, had ik laatst en zag er ook al goed uit die 1.5cm hahaha)
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
@Allison6R ja het is echt persoonlijk.
Vroeger reed ik met schroefsets maar tegenwoordig vind ik comfort wel belangrijker dan “looks”
Komt wellicht ook omdat ik de hele dag met Volvos aan het rijden ben, welke voornamelijk erg comfortabel zijn...

Moet wel zeggen dat eibach niet vervelend stug was op hobbels ect, meer de oneffenheden op de weg die je erger voelt en binnen de bebouwde kom is het meer stuiteren.

Maar er zijn ook zat mensen die het top vinden.
 
@Robin-1991 Ik heb geen idee wat ik me voor moet stellen bij stuiteren haha!
Ik ga denk ik gewoon eens meerijden met iemand die verlaagd heeft met Eibach en dan kan ik altijd nog kijken wat ik doe natuurlijk. Ben wel benieuwd!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Antera
Ik heb op mijn beide vorige auto's (Fabia's) Eibach's gehad. De wegligging en het stuurgedrag gingen er enorm op vooruit. En daar was het me ook om te doen (standaardvering vond ik veel te week en zweverig). Wel behoorlijk stugger, maar dat vond ik op zich best prima. Dat is echter puur persoonlijk zoals eerder aangegeven en zelf een keer bij een ander ervaren is daarom een prima idee. Het enige wat ik echt storend vond, was dat er een enkele keer een keiharde klap was bij een obstakel. Viel ook niet op te anticiperen. Was maar een heel enkele keer en ik weet ook niet in hoeverre dat gerelateerd was aan het soort auto.
De veel betere wegligging was het me 100% waard (looks vind ik weinig boeiend).
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
@Allison6R voor het benaderen van het verlaagde gevoel zou je proef kunnen rijden in de Polo AW van @Steve AW R-Line, maar het is een hele andere auto. De ervaring straks in jouw Polo 6R kan zo maar anders uitpakken, is mijn mening. Daarvoor zou je ook proef moeten rijden in een Polo 6R.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Dat denk ik ook zeker! Wil sowieso eerst ook proefrijden in een verlaagde 6R voordat ik de knoop ga doorhakken.
Misschien wacht ik ook wel gewoon een keer tot een meeting, kan ik m'n ogen uitkijken haha.
En heb ik ook nog even de tijd om ervoor te sparen.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Mee rijden geeft het beste idee. Ik krijg altijd tal van vragen hoe het kwa comfort is maar dit is heel erg persoonlijk. De een vind keihard prima en niet oncomfortabel terwijl de ander dat wel heeft. Mooi als men elkaar dit kan laten ervaren heb helaas geen verschillende auto's staan met verlagingen :)

Omtrent de korte oneffenheden in de weg voel je altijd beter met een verlaging dan zonder. Je onderstel heeft nu eenmaal een paar cm minder veerweg gekregen :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Ik heb interesse maar is er toevallig iemand met een BlueGT in de buurt van Haarlem/Amsterdam die de Pro-Kit heeft en open staat voor een ervaringsritje?
Alvast bedankt!
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!