Eibach veren polo 1.2 TSI R-Line

Op mijn polo 1.2 TSI R-line wil ik graag een set eibach pro-kit laten monteren. Heeft iemand hier ervaringen mee ? ik zat zelf te denken aan 25mm/30mm.... Heeft iemand een goed en betaalbaar adres in de regio Utrecht ?

Alvast bedankt !
 
Volkswagen  Polo 1.2 Tsi R-line  1.2 Tsi 143PK 234NM DSG stage 2+ by vagtechniek 
Op mijn polo 1.2 TSI R-line wil ik graag een set eibach pro-kit laten monteren. Heeft iemand hier ervaringen mee ? ik zat zelf te denken aan 25mm/30mm.... Heeft iemand een goed en betaalbaar adres in de regio Utrecht ?

Alvast bedankt !
Let wel op! Als jij als standaard sportonderstel hebt en je neemt verlaging van 25/30 zak je voor nog maar 5mm. Waardes worden namelijk genoemd vanaf standaard veerhoogte.

Ik heb zelf ook de 25/30 en ben er heel erg tevreden mee incl mooie looks. Staat nu tekoop ivm verkrijgen andere auto.

Succes.
 
Laatst bewerkt:
6D415D65-D325-432A-98FA-AC5DFD3520C9.jpeg 69FAA0FD-892D-4161-9ECF-0B79BBB9A047.jpeg
Let wel op! Als jij als standaard sportonderstel hebt en je neemt verlaging van 25/30 zak je voor nog maar 5mm. Waardes worden namelijk genoemd vanaf standaard veerhoogte.

Ik heb zelf de 35/55 en ben er heel erg tevreden mee incl mooie looks. Staat nu tekoop ivm verkrijgen andere auto.

Succes.
Bedankt ze zitten er nu zo’n 3 weken onder, zie foto
 
Volkswagen  Polo 1.2 Tsi R-line  1.2 Tsi 143PK 234NM DSG stage 2+ by vagtechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Peppergrey
Justin, heb je ook de dempers gelijk vervangen bij het monteren van de Pro-kit, gebruik je nog de standaard dempers? Ik lees her en der ook wel eens dat deze veren toch ook doorslaan, maar dat hangt misschien af van de staat van de dempers.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Justin, heb je ook de dempers gelijk vervangen bij het monteren van de Pro-kit, gebruik je nog de standaard dempers? Ik lees her en der ook wel eens dat deze veren toch ook doorslaan, maar dat hangt misschien af van de staat van de dempers.

Goedemorgen Guus,

Ik heb de eibach pro-kit gemonteerd op de standaard veren, deze waren namelijk nog in nieuwstaat. Tot op heden alleen maar positieve rijervaringen.

Fijne dagen
 
Volkswagen  Polo 1.2 Tsi R-line  1.2 Tsi 143PK 234NM DSG stage 2+ by vagtechniek 
Hey Justin, goed om te horen, dan ga ik denk ik toch ook maar voor eibach pro kit, maar dan icm met Bilstein b4 dempers. aangezien mijn dempers vrij zacht zijn.

Goede kerst!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Hey Justin, goed om te horen, dan ga ik denk ik toch ook maar voor eibach pro kit, maar dan icm met Bilstein b4 dempers. aangezien mijn dempers vrij zacht zijn.

Goede kerst!

Hey Guus, als je het budget hebt zal ik het zeker meteen meepakken! Succes, ben benieuwd naar het resultaat
 
Volkswagen  Polo 1.2 Tsi R-line  1.2 Tsi 143PK 234NM DSG stage 2+ by vagtechniek 
Justin, ik heb toch nog een vraag. Reed je ook wel eens met 4 personen en eventueel wat bagage aan boord? Ik rij meestal alleen of met z’n 2. Maar een skivakantie doen we ook nog wel eens bijv.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Justin, ik heb toch nog een vraag. Reed je ook wel eens met 4 personen en eventueel wat bagage aan boord? Ik rij meestal alleen of met z’n 2. Maar een skivakantie doen we ook nog wel eens bijv.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mijn Max is met ze 2e in de auto...
 
Volkswagen  Polo 1.2 Tsi R-line  1.2 Tsi 143PK 234NM DSG stage 2+ by vagtechniek 
Hey Justin, goed om te horen, dan ga ik denk ik toch ook maar voor eibach pro kit, maar dan icm met Bilstein b4 dempers. aangezien mijn dempers vrij zacht zijn.

Goede kerst!

Ik heb vorig jaar ook gelijk 4x B4 Bilstein dempers meegenomen met het verlagen van precies ook een 25/30 Eibach setje, zeker aan te raden als je dempers al wat zacht zijn.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Ik heb vorig jaar ook gelijk 4x B4 Bilstein dempers meegenomen met het verlagen van precies ook een 25/30 Eibach setje, zeker aan te raden als je dempers al wat zacht zijn.

Klinkt goed! Zit je er ook wel eens met meer dan 1 of 2 personen in? Wel prettig als dat toch wel kan.
Kom je toevallig uit de buurt van Den Haag, of Utrecht? Dan zou ik graag een keer een klein rondje mee rijden.

In ieder geval bedankt voor je reactie!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Wil eigenlijk niet een oudere post opnieuw starten, maar ik heb een vraag, met die Eibach 25/30mm verlaging, passen er dan nog 17 inch velgen onder? En misschien ook met 4 man in de auto?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!