Eibach Pro Kit voorbeeld

Jay511

Bekend lid
1,998
1,190
133
Hallo nachtdieren,

Misschien een erg specifieke vraag, maar heeft iemand een Polo 6R Highline (die dus al standaard wat verlaagd is) met 17” wielen, met een 2,5/3,0 Eibach Pro Kit? Wil even zien hoeveel verschil het maakt en of ik 2,5/3,0 of wat meer wil...

Alvast bedankt

Jay
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Dit is mijn Highline de dag dat ik 'm mee naar huis had. Volledig origineel, ook de hoogte.

Alleen de GTI (&GT?) staan lager dan de "normale" Polo's

20190402_154220.jpgJEEP
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Moet je na het verlagen met de eibach veren ook de auto weer laten uitlijnen?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Ja dat is wel aan te raden had ik gelezen.

Graag zou ik wel het verschil duidelijk willen zien van eibach 25/30 en 30/40 verlaging.
Heb je daar een foto van @TCL, kon op je facebook niet vinden namelijk.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Hallo nachtdieren,

Misschien een erg specifieke vraag, maar heeft iemand een Polo 6R Highline (die dus al standaard wat verlaagd is) met 17” wielen, met een 2,5/3,0 Eibach Pro Kit? Wil even zien hoeveel verschil het maakt en of ik 2,5/3,0 of wat meer wil...

Alvast bedankt

Jay

Hi Jay,

Je kunt in mijn garage kijken. Volgens mij komt mijn auto redelijk in de buurt.

Echter zit er een Eibach Pro Street S schroefset onder. Volgens mij is ie 30/40 verlaagd:

https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/quot-2011-volkswagen-polo-6r.2901/page-6#post-55927
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!