Voorstellen Angelabosko

En, zit er een subwoofer in het reservewiel? Dat zou vet cool zijn natuurlijk! Big Grin
Nee moest even langs de garage ivm mijn lampen en aangezien ik a-technisch ben haha heb ik de garage laten kijken en bleek het een comfortline te zijn. Wat wel bijzonder is aangezien de klimaat control en stoelverwarming. Maar ik vind het allemaal goed haha hij rijdt goed dat is het belangrijkste.
 
Volkswagen  Polo AW 2018  1.0 TSI Beats 95 PK 
  • Leuk
Waarderingen: SoloPolo
Heb jij toevallig ook ervaring met chippen ?
Hey Angela! Mooie auto! je zou ook even kunnen checken of je trommelremmen achter hebt. volgensmij heeft de R-line schijfremmen achter. Ik heb voorheen ook een AW uit 2018 gereden en deze bij VAGtechniek laten chippen. Zeker aan te raden. Nu had ik wel een handbak.
 
Volkswagen  AW GTI  2.0 TSI 200PK | Too be tuned.... 
  • Leuk
Waarderingen: Angelabosko
Hey Angela! Mooie auto! je zou ook even kunnen checken of je trommelremmen achter hebt. volgensmij heeft de R-line schijfremmen achter. Ik heb voorheen ook een AW uit 2018 gereden en deze bij VAGtechniek laten chippen. Zeker aan te raden. Nu had ik wel een handbak.
Heeft volgens mij te maken met het vermogen. 95Pk heeft trommelremmen, 110Pk heeft schijfremmen. Ik vind het nog steeds bijzonder, maar dit is wat ik heb kunnen achterhalen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!