DSG Paddles standaard bij R-line

Hoi even een vraag. Een tijdje geleden bij mijn bestelling kwamen de DSG paddles te vervallen nadat ik een upgrade had gedaan naar een R-Line interieurpakket. Niet meer bij stil gestaan, maar achteraf vraag ik me af of dit een optie is die standaard al bij een R-LIne interieurpakket zit. Weet iemand dat?
 
Volkswagen  Polo Highline R-line interieur & exterieur  1.0 TSI 115 pk 7-DSG 
Wat moet je uberhaubt met paddles in een 115 pk Polo,bij een gti kan ik me enigzins voorstellen dat je wilt flipperen:mrgreen:
Ik gebruik de paddles regelmatig bij terugschakelen ipv kickdown, dus ja je hebt wel wat aan en het is leuk dat ze aanwezig zijn. Maar verder heb je gelijk eigenlijk vind ik het helemaal niets. Gewoon de sportstand met de DSG gebruiken

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: mausie
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!