Drewsmotion - EBC Remdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

capszz

MyPolo - Team
Sponsor
2,401
2,627
132
Hi Mypolo members,

Zelf ben ik in het bezit van een 6C GTI zoals jullie waarschijnlijk al vaak hebben mogen aanschouwen in de vele foto spams...

Enfin, daar wil ik graag altijd het beste voor hebben, dus ook de remdelen. Na een hoop speurwerk kwam EBC hoog aangeschreven uit de bus.
Na contact opgenomen te hebben met EBC , een mooie set besteld. Na meerder maal contact te hebben gehad met EBC. Ben ik dus dealer geworden van hun product : - )

Wat houd dat in voor Mypolo members ? EBC REMDELEN MET KORTING : -- ) !! Om deze reden wil ik dit ook met jullie delen op het forum, zodat jullie hier van kunnen profiteren.

Een vaste prijs per auto kan ik helaas niet opgeven, er zijn zoveel smaken , geuren en kleuren beschikbaar.
Voor info , stuur mij gerust een PM !

Drew,
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Zelf heb ik gekozen voor onderstaande set-up :
EBC Ultimax schijven icm EBC Yellowstuff remblokken.

Ik ben bijna door de inrem periode heen, ik merk nu al met rustig rijden en inremmen dat de remmen veel harder eropin happen.
Ben benieuwd hoe extreem de remkracht zal zijn wanneer de remmen ingeremd zijn icm volledig op temperatuur

WhatsApp Image 2020-04-17 at 08.32.26 (2).jpegWhatsApp Image 2020-03-14 at 13.14.01.jpeg
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: kawazxr en iichel
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!