Pablo's 6c 1.8 GTI

kleine update, recent zwarte spiegelkappen geplaatst en nieuwe Michelin Pilot Sport 4 bandjes laten monteren :)

Afgelopen week ook de auto voor zijn jaarlijkse onderhoudsbeurt gebracht naar de VW dealer.
Helaas hebben ze daar geconstateerd dat het thermostaathuis kapot is:neutral: ( lang leven de verlengde garantie )

IMG_20190515_210058 (1).jpg
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Skappa51 en Antera
Lekker dan... wel fijn dat het onder de garantie valt man. Merkte je zelf niks dat die kapot is? Maar goed dat ze er op tijd bij zijn!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Lekker dan... wel fijn dat het onder de garantie valt man. Merkte je zelf niks dat die kapot is? Maar goed dat ze er op tijd bij zijn!
Ja absoluut, scheelt weer honderden euro´s...

nee, niet echt, althans de koelvloeistof was recent onder het minimum.
Toen deed ik even de aanname dat het door het rijden kwam haha.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Oei dat is al rap dan pfff, maar inderdaad toch wel slim om de garantie te verlengen met dit soort geintjes.
Maar nu weer lekker alles nagekeken dus kan je weer 2 jaartjes vooruit :):).
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
kleine update, recent zwarte spiegelkappen geplaatst en nieuwe Michelin Pilot Sport 4 bandjes laten monteren :)

Afgelopen week ook de auto voor zijn jaarlijkse onderhoudsbeurt gebracht naar de VW dealer.
Helaas hebben ze daar geconstateerd dat het thermostaathuis kapot is:neutral: ( lang leven de verlengde garantie )

IMG_20190515_210058 (1).jpg
Serieus chique foto heb je gemaakt. Potentie tot foto vd maand ?

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Thermostaathuis vervangen, we kunnen weer genieten !
Tevens Michelin PS4 bandjes eronder laten leggen, rijdt vele mater beter dan de Bridgestone Potenza S001


Mede forumleden, ik heb jullie input nodig : -)

Ik ben wat inspiratieloos wat betreft nog verdere mods voor de GTI.. Hebben jullie nog ideeën ?
De bumperlip zwart wrappen ga ik niet doen, vind dit tof zo.

Beetje fotovoer erbij Stick Out Tongue

mypolo11.jpgmypolo22.jpgmypolo2.jpg
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Kijk alles weer hersteld met top bandjes en hij staat er tip/top bij zo, volgens mij ben je
wel klaar met de updates (uiterlijk) zo hoort hij er bij te staan mooi mooi :cool: .

Dan wordt het misschien wel tijd voor een volgend project Drew ;).
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Zwarte spiegelkappen, uitlaat met kleppen die in open stand de hele einddemper overslaat hehe, ZWART EMBLEEM ACHTER, voorruiten lichtjes tinten, omruilen voor een GT3RS.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Embleem achteruitrij camera :triumph::triumph:
jaaaaaaaaaaa, ik wacht op jou :kissingheart:

Kijk alles weer hersteld met top bandjes en hij staat er tip/top bij zo, volgens mij ben je
wel klaar met de updates (uiterlijk) zo hoort hij er bij te staan mooi mooi :cool: .

Dan wordt het misschien wel tijd voor een volgend project Drew ;).
ja wel he ! Spik en span..

Tja volgend project, het liefst wel ! Maar geen rationele om hem te verkopen, elke keer rijd ik nog met een glimlach :)
hierna toch wel een benzzzz

Keurige wagen zo. Niks meer aan doen! ;)
thank you :)

Zwarte spiegelkappen, uitlaat met kleppen die in open stand de hele einddemper overslaat hehe, ZWART EMBLEEM ACHTER, voorruiten lichtjes tinten, omruilen voor een GT3RS.
hahaahahah vooral dat laatste :tearsofjoy: spiegelkappen zijn al zwart he ! Bypass heb ik voor gekeken en geluisterd, maar klinkt niet zo tof :(
zwarte embleem, tja :( en voorruiten staat ook nog als to do :) maar niet zo urgent ( voor al die staande houdingen hahaha #crimi #illi
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Do-Rithm en NickD
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!