Pablo's 6c 1.8 GTI

Dikke Polo:cool:
Heb bij een witte Polo gezien dat gedeelte waar kentekenplaat achterbumper zwart gewrapt is,staat super!
nee dat zeker niet , ik bedoel dit :
47200056_300171560609765_8762021163773078582_n.jpg
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: JeroenT
Heeeeeel mooi Drew hij staat er top bij met alle uitgevoerde aanpassingen, zou er niet
al te veel meer aan doen ik vindt hem top zo gewoon een lekkere dikke GTI - love him.
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Heeeeeel mooi Drew hij staat er top bij met alle uitgevoerde aanpassingen, zou er niet
al te veel meer aan doen ik vindt hem top zo gewoon een lekkere dikke GTI - love him.
thanks man :blush:
jaa eens hoor, zo zit ik ook inderdaad. Orgi is nogsteeds het lekkerste
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
dat heb ik ook, sommige vinden het niks ik vind het goed gelukt :) Alleen een 6C GTI heeft een breder gedeelte bij de kentekenplaat.
onze bumpers verschillen heel erg ! Moet je maar is vergelijken als je ze naast elkaar ziet.
bij de 6R gti is het nice, maar 6c .. nee..
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Dikke Polo:cool:
Heb bij een witte Polo gezien dat gedeelte waar kentekenplaat achterbumper zwart gewrapt is,staat super!

Dat heb ik, sommige vinden het niks ik vind het goed gelukt :) Alleen een 6C GTI heeft een breder gedeelte bij de kentekenplaat.
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Toen ik de auto kocht hadden alle 4 de velgen rondom oxidatie en schade. Dit is altijd een doorn in mijn oog geweest.. afgelopen weekend dit laten herstellen, nu is zowel de auto als de wielen compleet strak :)

Dat wordt gevierd met een fotootje of twee haha.

Echter ben ik nu wel inspiratieloos wat ik er verder nog mee ga doen.
De voorruiten tinten dat wil ik nog wel doen, en de voorlip, eens kijken hoe dit staat.

mypolo1.jpg mypolo2.jpg
Spiegels naar Piano Black?
VW-Polo-6R-6C-Real-Carbon-Fibre-Mirror-Covers-_1.jpg
 
Volkswagen  X  X 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Glas helemaal een kant op draaien en dan met een plastic interieur tool verwijderen, kan echt niet veel gebeuren.
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!