Pablo's 6c 1.8 GTI

Update !!

Vandaag spontaan de middendemper verwijderd,. Holy crap wat een sound!! Zal binnenkort eens een filmpje uppe.

Vooralsnog te zien op m'n insta

Eindelijk verlagen, welkom bij de club.
Jaaa echt hé..
Mooie foto !,
En dikke bak uiteraard:mrgreen:

p.s ik denk dat ik nog wel een AP verlagings set over heb ...
Hahahaahah nee dankje. Ik sla over
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Syste en kawazxr
Updatetje...

Eibach Pro set ligt op tafel, te wachten tot die gemonteerd wordt..:)

to do:
GTI logo's rood
VW logo's zwart
Ramen randloos tinten
Zwarte spiegelkappen
Misschien de voor lip zwart wrappen

Iemand nog ideeën ?

42890818_2225678801043868_2413721807345984539_n.jpg
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Erg benieuwd hoe de verlaging zal staan straks Drew, heb je al een datum geprikt voor de montage.
Nog een flink to do lijstje maar dat komt helemaal goed, zeker het tinten zal de GTI goed doen :mrgreen:.
 
Volvo  -  - 
Middelste onderste gedeelte van de voorbumper zwart wrappen en een Maxton splitter !
Jaaa idd, daar dacht ik ook aan. Maar eerst de "basis" perfectioneren (verlagen ramen tinten)

Erg benieuwd hoe de verlaging zal staan straks Drew, heb je al een datum geprikt voor de montage.
Nog een flink to do lijstje maar dat komt helemaal goed, zeker het tinten zal de GTI goed doen :mrgreen:.
Ik weet het.... Ik weet het..... Maar is zo duur!
HRE v€lg€n
Hmmmmm jaaa, velgen duurder dan de auto #nice
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: NickD
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!