"DOV" Entertainment

Hoi, ben vanmiddag eens op mijn gemakdoor alle de Electronica posts gelopen - wat een handige informatie bron!
Ik ben er ook zeker van dat als je geen radio van forum gebruiker "Dov" hebt je eigenlijk niet mee telt :)

Dov, kun je me een PM sturen?

Groeten,

Theo
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 
Alleen dan met android auto en mirrorlink in plaats van alleen carplay.

De echte RCD330 is ook gewoon leverbaar met die opties (ik heb er namelijk ook een van dov).

Die jij linkt is gewoon een RCD330 namaak zondert aux poort. Overigens heb ik ook gelezen dat de radio's die ze als RCD360 verkopen zeer instabiel zijn.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en racoon
De echte RCD330 is ook gewoon leverbaar met die opties (ik heb er namelijk ook een van dov).

Die jij linkt is gewoon een RCD330 namaak zondert aux poort. Overigens heb ik ook gelezen dat de radio's die ze als RCD360 verkopen zeer instabiel zijn.
Rcd360 is idd een verkoop trucje. Maar dat apparaat is gewoon dezelfde die jij hebt zonder aux. Heb zelf ook een Rcd330.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Ik heb ook een “rcd360”, zelfs van mr. DOV. Over de instabiliteit, daar herken ik me niet in. Zoals ik het zie, is het gewoon een rcd330 zonder aux ingang inderdaad. En die mis ik ook niet gezien de usb ingang en Bluetooth functie.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: racoon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!