Diverse foutcode's ontdekt

Wie kan mij helpen met deze foutcodes!?

Met uitlezen is het volgende naar boven gekomen :

Motor :
16785 - EGR-Systeem (dit is een bekend probleem onlangs egr vervangen en het blijft terugkomen.. wat te doen!?)

CLIMAtronic :
00818-Temperatuursensor achter verdamper
00710-Stelmotor van ontwasemingsklep
01271-Stelmotor (V68) van de Temperatuurregelklep
01274-Stelmotor (V71) van Luchtinlaatklep
01273-Aanjager ventilatie (V2)

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V 75pk 
interpretatie van foutcodes zonder klachten is pas zinvol als er een kmstand van de foutcode bij staat, huidige km stand en het liefst een complete vcds autoscan.
autoscan maken
clear all dtcs
contact uit
contact aan
motor starten
stukkie rijden
nieuwe autoscan maken <-- deze posten
Top , zal ik morgen even doen ;) , ik weet wel dat een jaar geleden deze foutcodes er ook al in zaten , telkens met uitlezen heb ik clear all dtcs gedaan maar ze blijven terugkomen
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V 75pk 
interpretatie van foutcodes zonder klachten is pas zinvol als er een kmstand van de foutcode bij staat, huidige km stand en het liefst een complete vcds autoscan.
autoscan maken
clear all dtcs
contact uit
contact aan
motor starten
stukkie rijden
nieuwe autoscan maken <-- deze posten
Zojuist auto uitgelezen , had hem 3 dagen geleden ook uitgelezen en alle dtcs verwijderd , bij deze de nieuwe autoscan bijgevoegd als bijlage ;)
er is ook zie ik een fout bijgekomen bij de climatronic over de airco dat kan kloppen omdat mijn condensor lek is en er geen koudemiddel meer in zit deze moet nog vervangen worden.
 

Bijlagen

  • Log-50-JJ-JG-WVWZZZ9NZ2Y085757-145839km-90614mi.txt
    4.3 KB · Weergaven: 20
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!